ciuperci cu ou si smantana


incep cu fraza rostita de fiul meu in timp ce manca:
"mama,cum de ti-a trecut prin cap sa faci o mancare asa buna?":))))))


adevarul e c-a fost prima masa cu ciuperci direct de la mama natura si nu colectati,conservati,cumparati din rafturile super marketului
am avut hribi,galbiori si vinetele

se curata si se fierb bine ciupercile(cred c-au iesit aprox 1kg dupa fierbere)
se toaca(eu le dau prin robot dar le las destul de marisoare)

intr-o cratita calesc doua cepe pe care in prealabil le-am curatat si tocat marunt
adaug 2-3 rosii decojite si tocate
mai calesc doua -trei minute apoi adaug ciupercile si o cescuta de apa
le las sa fiarba innabusit aprox 10-15minute
cand a scazut apa mai pun ulei(asa-mi plac mie),doua linguri de bulion,sare piper ,si o lingurita "secretul gustului"
mai las 5 minute amestecand mereu
intr-un bol bat bine doua oua,adaug 2linguri de smantana apoi pun totul peste ciuperci
mai las 5 minute si gata!
alaturi de o mamaliguta fierbinte...nu te mai saturi mancand...;)

4 comentarii:

  1. foarte bun.am facut o data reteta ta si toata lumea a mancat cu pofta.azi o fac iar asa mi-a cerut sotul meu...:):*

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ma bucura nimic mai mult, decat atunci cand se testeaza vreuna dintre retetele mele si..le place celor care papa.
    Sa va fie de bine.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna. acum am facut si eu reteta ta, si e super buna si foarte usor de facut:X..deci mia placut foarte mult...multumesc mult:*!

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim, ma bucur mult.
    Te astept cu mare drag oricand.
    Week-end frumos!

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes