Piept de pui umplut, in foietaj

A doua reteta cu care particip la "Provocarea lunii august, Dulce Romanie 2011", a proiectului intiat de Mihaela, este aceasta reteta care mi-a placut foarte mult si pe care cu siguranta o voi repeta.




Ingrediente:
  • 3 jumatati piept pui
  • o foaie foietaj
  • 200 gr bacon feliat fin
  • 100 gr Philadelphia (o crema de branza cu smantana, nu e neaparat marca asta)
  • un catel usturoi
  • o jumatate ceapa
  • o frunza busuioc
  • o mana patrunjel verde
  • un ou
  • susan

in plus pentru ca voiam si fara carne:
o foaie foietaj
o vanata
felii de mozarella (eu am pus de aia pentru pizza)
ou

Mod de preparare
Pieptul de pui se spala si se curata de piele.
Se face in fiecare bucata cate un buzunaras taind fin intr-o laterala fara a ajunge in capatul bucatii de carne.

Preparam un amestec format din : crema de branza, ceapa, busuioc, usturoi, patrunjel .
Impartim amestecul in 3 si umplem buzunarasele formate in pieptul de pui.

Intindem foaia de foietaj rece, asezam feliile de bacon de-a lungul foii apoi bucatile de piept de pui, una in continuarea celeilalte.

Batem un ou cu putina sare si cu ajutorul unei pensule ungem marginile foii. Oul va fi un fel de lipici pentru atunci cand vom impaturi foaia.

Trecem o parte laterala a foii peste umplutura, apoi trecem capetele deasupra ei urmand sa trecem deasupra lor laterala ramasa libera.
Cu o miscare rapida invartim rulada si o transferam intr-o tava pentru cuptor in care am pus hartie pentru copt.

Ungem toata suprafata cu ou, presaram susan si o bagam in cuptorul preincalzit la aproximativ 170 grade.
O lasam pana se rumeneste frumos , asta depinde de cuptorul fiecaruia.
La final, ajutandu-ma de hartia pentru copt am invartit rulada si pe laterale, (pentru 5 minute pe fiecare ), pentru a fi singura ca se coace bine.

Servim calda, rece, ca aperitiv sau alaturi de cartofi copti sau chiar si numai o salata.


Din restul ingredientelor am mai facut o rulada, cu deosebirea ca in interiorul foii am pus un rand de felii vinete usor calite pe ambele parti peste care am pus felii de mozarella.
Am uitat sa mai fotografiez interiorul si la a doua rulada :D.




Sursa de inspiratie




39 comentarii:

  1. Ce reteta minunata, cred ca-i un deliciu. Nu am trimis inca mail ca sa pot sa ti le trimit pe toate odata. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. O bunatate, arata tare apetisant! Ai primit mailul , mai trimit unul , nu m-am gandit ca voi mai face , sory :) iti dam de lucru:) puup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sara si Miki ,multumesc . Cum vrei tu.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Adela , m-am intristat foarte tare :(
    Nu am niciun mail de la tine. Exact de acest lucru ma temeam cel mai mult :( ca vor fi mail-uri care nu vor ajunge :(

    Uite mi-ai zis acum si te-am vizitat si am vazut placinta dar in mail nu am nimic trimis de tine:(.
    Si gandeste-te ca poate nu esti singura. :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Ancuta. mie mi-a placut mult.
    Si cealalta e ft buna.

    RăspundețiȘtergere
  6. Gabyta te simt ca esti stresata ;) Relax! eu am voie sa ma stresez ca uite inca n-am facut nimic ! dar fac sigur.. promit!! cat despre mail.. eu iti propun sa mai pui si-n postarea asta adresa de mail.. ca sa o repereze si cei din urma ;) Puiutul arata minunat!! Pupici Gabyta...

    RăspundețiȘtergere
  7. Antonina, e usor de zis.
    La fel cum au aparut discutii in ce priveste predarea stafetei (tot problema mail-ului)la fel pot aparea acum (dovada ca n-am primit mail-ul Adelei ) si crede-ma ca tare mi-as dori sa NU.:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Faina de tot rulada ta . Apropos de mail , am mai trimis si eu ceva pentru provocare , tot o rulada de pui , ai primit?

    RăspundețiȘtergere
  9. Dorina, da, am primit
    Ti-am si raspuns
    nu ai primit?:(
    Am raspuns tuturor acelora care au trimis, de fiecare data cand au trimis.

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna idee,Gaby cu aluatul asta la cuptor!Cred ca a fost grozava!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Teo, ti-am scris ceva pe mail. Ai primit?

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu am primit decat la reteta cu prune , dar pe mine nu ma mira nimic legat de internet . Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  13. Dorina, pe mine da, ca nu inteleg.
    Lasa..o sa fie bine, daca este ceva ce nu ajunge, pun dupa.
    Pup si eu cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  14. vai-vai-vai ce pofta mi-e !!!! abia astept sa vina un pic de racoare, sa fac si eu ! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Arata foarte bine, imi place ideea ta!

    RăspundețiȘtergere
  16. vaaaaai, am uitat sa pun sursaaa
    nu e ideea mea [blush]

    RăspundețiȘtergere
  17. Am "furat" deja reteta! Foarte bine arata! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  18. Super tare , si tare finutä Mincare ai träznit aicia......Respect ..

    Acpectoasä oricum , aproape cä nu mai trebuie amintit...

    RăspundețiȘtergere
  19. Moamaaa, sa treaca odata zapusala asta si de-abia astept sa incing cuptorul...minunata!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce deliciu,ador foietaul iar combinatia este minunata!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  21. Arata tare bine!!! O idee grozava pentru aperitiv! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  22. M-ai pus pe ganduri Gabito ..ti-am trimis 3 mailuri si de primit raspuns am primut doar la primul..sa nu le fi primit pe ultimele doua?
    Daca e cazul le mai trimit o data doar sa-mi spui :)
    Cat despre reteta .. se va proba in zile mai racoroase :)
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  23. Acum m-am uitat,ai dreptate, o singura data ti-am raspuns tie desi am 3 retete primite.
    Imi cer scuze c-am zis ca la toate, ma ierti?mai gresesc si eu [blush] :))
    Pup.
    Somn bun sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  24. Gaby , am trimis iar, 3 de data aceasta sper ca ai primit , daca nu, chiar nu stiu ce se intampla! Puup!

    RăspundețiȘtergere
  25. Adela, nu am niciun mail
    esti singura ca ai scris bine mail=ul?
    gabyd0609@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  26. Ai schimbat mail-ul sau cum de acum au ajuns?
    pup,Adela.

    RăspundețiȘtergere
  27. Superba si delicioasa!!!!!!!!am primit e mail-ul,multumesc,pup o seara linistita!!!

    RăspundețiȘtergere
  28. Inghit in sec! Am plecat! Pa! :))))

    RăspundețiȘtergere
  29. Gaby am schimbat mailul se pare ca nu am vazut bine sau ce stiu, am scris 609 in loc de 0609, cred ca oboseala isi spune cuvantul, :( Puup!

    RăspundețiȘtergere
  30. Nu-i nimic, pui. Se intampla; la fel am gresit si eu ca am zis c-am raspuns la toti.
    Eu zic ca , daca unele retete nu ajung, sa scrie toata lumea in comentarii si le adaug imediat.
    Pup tare, zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  31. Uite, asta e o reteta de facut la o ocazie festiva. Arata foarte bine si sigur este si foarte buna, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  32. Nu stiu cum s-a intamplat...dar abia acum am vazut ca nu te aveam in lista de blogroll. Asa ca te-am trecut, Gabitza

    RăspundețiȘtergere
  33. Ce fel de foietaj e din acela mai gros care e in comert sau cum sunt foile de placinta, subtire ?

    RăspundețiȘtergere
  34. Da, din ala gros este.Tine cont si de ce am scris aici "La final, ajutandu-ma de hartia pentru copt am invartit rulada si pe laterale, (pentru 5 minute pe fiecare ), pentru a fi singura ca se coace bine."
    Spor si revino cu impresii daca vrei ;).

    RăspundețiȘtergere
  35. arata foarte bine reteta abia astept sa o fac

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes