Snitel de porc cu sos vanatoresc


Ingrediente

pentru snitele:
  • 8 bucati cotlet porc
  • 2 oua
  • faina
  • pesmet
  • sare, piper
pentru sos
  • 400 gr ciuperci
  • 200 ml vin
  • 200 ml smantana
  • doua cepe
  • patrunjel verde
  • doua cuburi knor vita
ulei

Mod de preparare

Snitele:
Bucatile de cotlet batute cu ciocanul de carne, se condimenteaza cu sare si piper si se dau prin faina apoi prin ouale batute bine, apoi prin pesmet.
Se prajesc pe ambele parti si se scot pe o farfurie pe care am pus un servetel pentru a absoarbe uleiul . Se pastreaza la cald.
Sosul
Se incinge uleiul(4-5 linguri).
Se adauga ceapa taiata julien. Se caleste 2 minute dupa care se adauga ciupercile tocate (daca sunt proaspwete, fierte in prealabil pe jumatate, daca nu, direct din cutie, scurse). Se calesc 10 minute apoi adaugam peste ele vinul.
Fierbem totul la foc mediu 5 minute si adaugam cuburile de vita diluate in 200 ml apa.
Mai fierbem 10 minute si dregem totul cu smantana si patrunjelul verde tocat.
Potrivim gustul de sare si piper.
Servim snitelele acoperite de sos alaturi de un piure de cartofi.
Am mancat...prosteste:(. :d.
SURSA

Reteta in imagini


3 comentarii:

  1. Sos vanatoresc... mi-am dorit sa mananc asa ceva chiar inainte sa citesc reteta :))

    RăspundețiȘtergere
  2. didona, a fost!
    Robert, crede-ma c-a fost una dintre retetele incercate pe care le-am savurat fierbinti, cu riscul de a-mi frige limba:))) !!!

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes