branzoaice


ingrediente

  • 3 oua
  • zahar
  • faina grau
  • un cubulet drojdie
  • 100gr margarina
  • o cana apa calduta
  • branza de vaci
  • cascaval
  • 2-3 linguri pesmet
  • sare
  • o lingurita untura

Mod de preparare

se amesteca oul cu margarina topita, untura,1/2 lingurita sare, 4-5linguri zahar , drojdia si apa calduta
se adauga apoi faina pana obtineti un aluat elastic(se lucreaza foarte, foarte usor)
se lasa 30min la dospit timp in care pregatiti umplutura
aprox 300gr branza de vaci,100gr cascaval ras, 2oua, sare,zahar, 2-3 linguri pesmet(am pus sare si zahar atat cat sa obtin un gust dulce-sarat - a iesit minunat!)
pe blatul tapetat cu faina, am intins aluatul cu sucitorul, formand  rotunduri sau triunghiuri peste care am pus umplutura si  am unit marginile(suprapunandu-le)
le-am prajit in ulei incins pe ambele parti
o nebunie!
exact gustul branzoaicelor din vremea copilariei mele!
multumesc Ina

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes