rapid-piept de pui cu sos.



ce tare-mi place mie cand fac din putin-mult:))))
aveam dezghetat doar un piept de pui si de hranit 4guri
cam imposibil,nu?:))))
asa ca,am taiat cubulete pieptul de pui, l-am pus la calit in ulei,
am adaugat doi ardei grasi taiati fasii
am lasat la foc mic pana s-au rumenit frumos toate
am adaugat apoi o rosie tocata,cateva felioare de costita,doi catei de usturoi si putina apa
am lasat sa fiarba la foc mic
intr-un castronel am amestecat 2linguri de faina cu 200ml smantana
am adaugat cate putin in amestec pana ce s-a ingrosat sosul
am pus putin patrunjel verde,sare,piper si gata!
intre timp am facut cartofi prajiti si-a fost gata cina;)

4 comentarii:

  1. yummmmy...

    Cu o Mämäligä merge si mai fein....

    Super Frumosi Copii ai. Ca duoä Bibelouri. Sä fie sänätosi si o grämade de Noroc sä aibä in Viatä.

    Salut Jacob

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc Jacob
    de cate ori ti-am multumit astazi?:)))))
    da' sunt frumosi si-s ai mei:d.
    daaa,si noi adoram mamaliga
    nu cred ca trece o saptamana in care sa nu facem de cel putin 2-3 ori

    RăspundețiȘtergere
  3. Este o reteta exceptionala. Eu personala am adaugat o conserva de ciuperci si a fost super. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. moyrra, ma bucur ca ti-a placut.
    Am obsrvat..in timp..ca tot mancarea simpla si rapida e cea mai buna.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes