dulceata de capsuni



spalam capsunelele apoi le curatam de codite(eu am avut 2,300kg inainte de curatare)
am pus la fiert intr-un vas 2kg zahar si doua cani de apa
am lasat la fiert pana ce siropul a fost legat(se verifica prin proba picaturii:sau lasi sa curga ultima picatura de pe lingura,pe o farfurie si trebuie sa arate ca o perluta sau intr-un paharel cu apa,picatura sa nu se imprastie)
am adaugat capsunile,am inchis focul,am acoperit si am lasat o ora.
am pus apoi iar la foc si am lasat flacara la mic,am adunat mereu spuma formata, pana ce siropul a fost legat(verificat prin proba amintita)
am adaugat zeama de la o lamaie,doua linguri de rom si am inchis focul.
dupa 15minute am turnat in borcanelele curate si am pus capacele.(la desfacere se va auzi un clik)
se pastreaza in camara,
spor la treaba!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes