Cartofi copti cu maioneza si rozmarin

10 cartofi medii
2-3 linguri maioneză
o linguriţă rozmarin uscat
o lingurită pudră de usturoi
sare


Cureţi cartofii, îi tai în 4 sau în 6 (în funcţie de mărime) şi îi pui la fiert în apă rece.
Din momentul în care dau în clocot îi laşi 3-4 minute.
Opreşti focul, scurgi apa, îi laşi să se răcorească uşor apoi adaugi maioneza , rozmarinul şi usturoiul şi amesteci bine.
Îi răstorni intr-o tava tapetată cu hartie pentru copt şi îi bagi în cuptorul preîncalzit la aprox 190 grade.
Îi laşi până se rumenesc uşor învartindu-i dupa 15 minute.
Presari sare când opreşti focul.


12 comentarii:

  1. Hummm...sa l'air bien délicieux!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super idee!Cred ca au fost deliciosi!De incercat,imi placeeee!

    RăspundețiȘtergere
  3. Simplu si usor, cred ca sunt un deliciu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Din astia "am gustat" ieri! Foarte bine arata! Pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Servesc si eu macar unu ca mi-ai facut pofta. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Super buni cartofii cu rozmarin !

    RăspundețiȘtergere
  7. Niciodata nu am mancat cu maioneza la cuptor...mmmm trebuie sa fie deliciu!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vai ce-mi plac...bun...foarte bun..

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes