Premiu



Nu agreez premiile si am mai zis-o :D :)) dar Simona e tare simpatica si-mi place premiul ca are si-o mica leapsa.
Deci , sa-ncepem :P
 1. Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei.
2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul!
3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
4. Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu!
5. Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu!

 1. Care este produsul de machiaj preferat?
-rimelul. alaturi de un creion dermatograf discret, rimelul completeaza intregul meu machiaj :)))
2. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?
- intrebarea asta-mi pare cam ciudata. e..oarecum neclara.
3. Care este desertul tau preferat?
- hmm, ce grea intrebare :D. Ma opresc totusi la clatitele banatene.
4. Culoarea preferata?
- Verde
5. Care este prenumele tau?
- Gabriela
6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
-Asta

7. Pisici sau caini?
- Niciuna - deocamdata

Ceva despre mine....
Imi place sa cant :D. Pe la fro 14 ani eram mare vedeta pe scena cantand de mama focului " unde dragoste nu eeee, nimic nu eeee"
Am zis-o! :D :))

Premiez cu drag la randu-mi pe:
Miha
Nadina
Ela
Medi
Magda
Ruxy

O zi minunata tuturor!




6 comentarii:

  1. Uite ca n-am stiut ca nu-ti plac premiile! Si asta-i un raspuns la regula nr. 3 :) Ma bucur tare mult ca ai acceptat premiul. Esti o scumpa, draga mea cantareata! :) Si eu cand la volan, mai ales noaptea la drum lung :P Pupici dulci

    RăspundețiȘtergere
  2. Eiii fata minunata...iti multumesc mult si felicitari pentru premiu! Te imbratisez cu mare drag si iti multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmm..........il iau cu drag pentru ca este de la o persoana tare draga mie.Multumesc fata draga!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si Simona si tu mi-ati facut surpriza sa-mi oferiti acest premiu , va multumesc din suflet amandurora !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Te invit la concurs! :) http://andreeachinesefood.blogspot.com/2012/01/concurs-delicios-cu-sugarspicero.html
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes