Pulpa de porc impanata cu usturoi si carnat afumat



Rasfoind blogosfera culinara am ajuns intamplator pe blogul"Tocana de cuvinte"
Pulpa de porc impanata a facut sa-mi odihnesc ochii mult timp pe blog si gandul sa fie obsedat de aceasta fripturica simpla dar speciala, inspirandu-ma pentru meniul de week-end.
Nu am respectat reteta ci doar ideea.
Multumesc Smaranda :).


o bucata pulpa porc
3 carnati casa , afumati
10 catei usturoi
sare
piper
150 ml vin rosu
50 ml sos de soia
30 ml ulei de masline
rozmarin
o lingura miere
zeama de la jumatate de lamaie

Eu am avut o pulpa de porc de aproximativ 20 cm.
Am ales-o si cu putina grasime .
Cu ajutorul unui cutit am facut orificii de-a lungul pulpei.
Carnaciorii mei erau bine afumati si au intrat cu usurinta, dar daca sunt mai moi, Smaranda recomanda sa fie usor congelati.
Dupa ce am introdus carnatii am facut orificii cu varful unui cutit si-am bagat cateii de usturoi, intregi, pe unde gaseam loc liber :)))

Intr-un bol am amestecat asa: vinul, sosul de soia,uleiul de masline,rozmarin,zeama de lamaie, sare si piper si mierea.
Am omogenizat si am uns pulpa pe toate partile.
Am pus intr-un vas pulpa, o bucata de rasol afumat, feliat, bucati de carnat, am turnat restul de lichid si am tinut la frigider 24 ore.

Am preincalzit cuptorul, am pus toata carnea intr-o tava, am mai adaugat putin ulei si-am invelit totul in hartie pentru copt.

Am bagat tava la cuptor, la foc mediu , pentru 1 ora si 30 minute.
Am scos hartia si am mai lasat 30 minute invartind-o si pe partea opusa pentru a se rumeni usor.

Am pus de mamaliga, am scos branza framantata de la borcan, muraturi si..pofta buna!

17 comentarii:

  1. ooo, aici ii de doru!!! nici nu-i arat, ca la cat de bine arata ma pune sa-i fac acum noaptea :)):))
    Pup gabytzule!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bunatateeee,imi place mult cum arata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bunatati draga Gaby. Foarte bine arata! As veni la masa, imi convine si restul de ingrediente, ador gustul rozmarinului, cred ca a fost o minunatie. Te pupic.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am furat reteta! :) Si mai e atat de mult pana in weekend.. Arata foarte apetisant! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata pacatos de delicios! :D si cand ma gandesc ca deabia incepusem dieta dupa sarbatori.. :-S

    RăspundețiȘtergere
  6. E super cu carnati si arata tare apetisant. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. vai ce bine arata , am si eu in plan ceva de genu ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Bun de tot,si arata tare bine,lipseste Medi de aici,pup o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  9. Am pregatit si eu asa ceva de Revelion...arata o nebunie draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  10. vai de mine, ce bunatate !
    trebuie sa fie suuuper delicios !

    RăspundețiȘtergere
  11. Gabitule, m-ai ucis. Este nemaipomenita, arata senzational! Ce sa te mai felicit....te iau in brate :)))

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes