Sos de rosii cu piept de pui si busuioc


un piept de pui
2 cani suc rosii
100 ml apa
5 rosii
sare
piper
100 ml vin alb
2-3 catei usturoi
busuioc proaspat
o lingurita/doua zahar
ulei de masline (merge si de floarea soarelui)


Simplu si bun, l-am preparat very happy ca am si io busuioc proaspat :)).
Rosiile se toaca (nu marunt).
Se incinge ulei intr-o cratita .
Se pun rosiile si se calesc 2-3 minute.
Se stinge cu sucul de rosii. Se adauga usturoiul taiat feliute si apa si se lasa sa fiarba la foc mic.

Separat se taie cubulete pieptul de pui.
Se incinge ulei intr-o tigaie, se pun bucatile de carne si se calesc usor pe toate partile.
Se adauga carnea peste rosii, apoi vinul, zaharul, putina sare si busuioc tocat (dupa gust).
Se pune capac si se lasa sa fiarba la foc mic timp de 25-30 minute.
La final gustam si mai potrivim gustul de sare si piper. Sosul trebuie sa fie scazut, grosut.


Servim cu orez, piure, paste sau mamaliguta, preparate cat fierbe sosul, cu sau fara branza rasa deasupra.

Este a doua reteta cu care raspund provocarii facute de Flory, care gazduieste luna aceasta Provocarea lunii iulie, "Dulce Romanie 2011" ce are ca ingrediente propuse busuiocul si fructele de padure.

9 comentarii:

  1. pastele sunt cele mai bune prietene ale mele,mereu ma salveaza cand n-am timp sa gatesc pentru cina.minunata reteta.s-a salvat.pupicei

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bun,sos de rosii ,busuioc,imi plac mult combinate.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Apetisante si cu tot ce trebuie in sos. O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. superbe pastele astea...si cu carne...exact ce-mi place.
    vin si eu la o portie? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Si pe mine m-ai cucerit cu sosul acesta minunat :D. Iar pastele sunt si pentru mine adevaratul prieten la greu si la cat timp liber am in ultima perioada presimt ca am sa incerc reteta mai repede decat se prevede. Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie-mi plac pastele, iar mancarea ta arata foarte apetisant! :p

    RăspundețiȘtergere
  7. Pot sa spun ca mancarea asta le place si piticilor mei, fatra sa faca nici macar un pui de moft. :))

    Da' busuioc de unde-ai luat?Sau ti-a crescut in gradina? :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc frumos tuturor.

    Alice, hai, ca mai fac >:d<

    Busuioc proaspat mi-a adus soacra de la o prietena simi-am pus 2 pungute in congelator.

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes