Pastai cu smantana

Ingrediente

    * 500 gr pastai (fasole galbena)
    * 350 gr smantana
    * 2 linguri faina
    * 2 cepe mici
    * 2 linguri ulei
    * sare
    * piper
    * 4 catei usturoi


Mod de preparare

pe cat de simplu pe atat de bun:

Se toaca ceapa marunt.Se caleste in 2 linguri de ulei + 2 linguri apa.

Se lasa cam 5 minute. Se adauga pastaile, care in prealabil au fost fierte aproape total, doi  catei de usturoi taiati felioare si o cescuta de apa (eu am pus apa de la pastai).

Se lasa totul la fiert aproximativ 15 minute.

Se adauga smantana amestecata cu faina , amestecandu-se mereu.

Se potriveste gustul de sare si piper si  se adauga si ceilalti doi catei usturoi pisati bine

Se mai lasa totul pe foc  5 minute, amestecand sa nu se afume (eu am fiert in vasul de tuci, acolo nu se afuma nimic: d ).

Noi am servit cu carnaciori si turtite cu chimen.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes