Ciuperci cu maioneza

dintre toate mancarurile pe care le prepar eu,piesele de "rezistenta":)))sunt aceste ciuperci si clatitele banatene.le-as face zilnic

Ingrediente

3BORCANE ciuperci taiate,scurse bine
2cepe tocate marunt
2linguri ulei 
4-5linguri maioneza 
o mana de patrunjel verde ,tocat
usturoi-5-6catei,pisati
sare

Mod de preparare

ceapa se caleste timp de 5minute in ulei(eu pun si putina apa)
se adauga apoi ciupercile si se mai calesc10minute amestecand
se lasa la racit,se scurg si se amesteca cu maioneza,usturoi,patrunjel ,sare dupa gust

5 comentarii:

  1. Cred ca ceapa calita face salata si mai gustoasa. Am s-o incerc!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, cred ca asta e "chichita" acestei salate.(eu evit cat pot prajelile asa ca adaug putina apa la calit si las pana se evapora)
    am facut-o o data fara ceapa si am pus smantana; nu i-a placut sotului, a zis c-am gresit reteta:))
    eu o fac astazi, ca mi-ai facut pofta cu salata ta. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. n-am pus niciodata usturoi in salata asta. nici n-am prajit ceapa. am sa incerc sa o fac asa sa vad cum iese la gust. daca nu-i buna, te bat :))

    eu sunt o pasionata de ciuperci. vorba sotului, le-as pune si in prajituri :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Excelent ! Singura varianta care se merita facuta

    RăspundețiȘtergere
  5. Guybrush,multumesc.
    Niciodata! -nu postez ceva ce nu-mi place, chiar daca ar fi o reteta renumita, sofisticata. Daca nu-mi place gustul raman pozele-n pc :))
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes