Rulada din piept de pui tocat

o reteta inspirata de pe culinar.ro,care apartine Adrianei Nicoleta.

Ingrediente

  • carnea de pe doua piepturi de pui,tocata
  • carne pt carnat (300grame)-merge si altceva;cred ca ceva usor afumat i-ar da un gust super;)
  • parmigiano(eu am pus branza framantata de la borcan)
  • un morcov ras
  • 2oua
  • 3linguri orez(l-am umflat in apa clocotita)
  • patrunjel verde
  • sare,piper,busuioc
  • lapte
  • zeama de lamaie

Mod de preparare

toate ingredientele (cu exceptia laptelui si zeama de lamaie)se amesteca
rezulta o pasta molicica si lipicioasa
cu mainile date prin faina,se ia din compozitie formandu-se rulade(eu am facut3)care se prajesc intr-o tigaie in care am pus unt si ulei
cand sunt frumos rumenite ,se adauga lapte pana la jumatatea grosimii ruladei
se acopera tigaia cu hartie de copt si se pune capacul
se fierbe 10minute apoi se intoarce pe cealalta parte
se mai fierbe 10min
-pt cine are oala minune,e timpul s-o foloseasca:)))-acolo se fierbe 10min
-se scurge sosul format in care se adauga zeama de lamaie(eu am stors o lamaie intreaga),o lingura-doua  de amidon, putin unt ,sare
se fierbe la foc mic
e delicios sosul!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes