Biscuiti cu ciocolata

o reteta by Laura Adamache (, pe care eu am inmultit-o :)))),ca-mi parea ca ies prea putini biscuiti :)))

Ingrediente

    200gr ciocolata(am pus una cu lapte si una amaruie)
    100gr unt
    4oua
    450grame faina
    esenta de vanilie
    jumatate plic praf copt
    putina sare
    zahar tos si zahar pudra

Mod de preparare

se bat bine ouale cu zaharul pana ce-si dubleaza volumul

untul cu ciocolata sa topesc pe bain marie

se toarna amestecul caldut  peste ouale batute,

se amesteca

se adauga apoi faina cernuta impreuna cu praful de copt

crema obtinuta se introduce la frigider.eu am facut-o in timp ce se coceau minitartele ,aseara, si am lasat-o pana azi dimineata

din aceasta compozitie se formeaza bilute cam de marimea unei nuci, se dau prin zahar tos apoi prin zahar pudra

se aseaza intr-o tava tapetata cu hartie de copt si se coc aprox 10-12min la foc potrivit

dupa cum am marit cantitatile, n-am respectat reteta:d, voi o puteti face exact cum scrie acolo




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes