zacusca


voi pune cantitatile de legume rezultate dupa coacere si curatare,exact in momentul inceperii"lucrarii":)))
3kg vinete coape
3kg capia(tot copti si curatati..deci initial fusesera aprox5kg)
3kg ardei
2kg ciuperci fierte
1kg ceapa
vreo 5morcovi
2-3linguri miere
piper boabe
foi dafin
sare
1l ulei
2linguri bulion
intr-o cratita mare am pus la fiert(retineti!-fiert,nu prajit)ceapa tocata si o cana cu apa
am lasat-o cam jumatate de ora sa fiarba
am adaugat apoi morcovul dat prin robot si am mai lasat 10minute
apoi pe rand,ardeii si capia dati prin robot
am fiert cam inca jumatate de ora apoi am pus vinetele tocate,ciupercile date prin robot,foile de dafin(eu pun multe-ador gustul dafinului,e condimentul meu preferat;) si uleiul.am pus sare si piper dupa gust

am lasat la foc, in total,de la inceputul fierberii cam 3ore,amestecand destul de des pt a evita afumarea
in ultimile 15minute am adaugat bulionul si mierea
am turnat fierbinte in borcanele fierbinti,am capsat si le-am bagat intr-o tava la cuptor,la foc mic,inca o ora


ps.in general ceapa se prajeste,ii da un gust deosebit zacustii,insa sotului meu nu-i prieste prajeala si am ales alta varianta;)

4 comentarii:

  1. Hi Gaby,

    asta am väzuto numai acuma. Tare bine aratä.
    Eu si Familia murim pentru Zacuscä. Acum trei Ani am fäcut si eu din 30 de Kg de Legume si dupä 4 Zile nu am mai fost nimic. Nici nu a ajuns in Borcane...
    Acuma mi-ai fäcut o Poftä de mä fac gravid. Dacä vine ceva te pun sä plätesti Alimente :-)))))))

    Ciao

    RăspundețiȘtergere
  2. :))))))
    sunteti totali!
    savurati momentul:))))
    decat sa platesc,mai bine-ti cresc copilul daca esti gravid:))))

    RăspundețiȘtergere
  3. gabito, cate borcane ti-au iesit din cantitatea asta? arata super, dar e si mult de munca (ma refer la faza cu coptul vinetelor si ardeilor). Yammy doar din poze :)

    RăspundețiȘtergere
  4. pup fata mea draga.
    mi-au iesit 9borcanele mici si 3mari
    daca o fierbi mai mult,asa cum fac alte bucatarese,scade si mai mult si isi pierde din gust
    mie mi s-au parut suficiente 3ore la foc,una la cuptor.
    daca nu aveti probleme cu stomacul,ii da un gust super ceapa usor calita,
    ar veni litrul de ulei pus la inceput,cu ceapa,pana devine ceapa lucioasa apoi puse restul.
    ps.eu am copt totul intr-o zi si-am bagat la congelator si-am fiert-o in alta zi:d.

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes