tocana de legume pentru iarna

2kg ceapa
1kg morcov
2,5 kg capia
2,5 kg gogosar
1kg rosii
12linguri orez
sare,piper boabe,foi de dafin,putin busuioc,miere(2linguri)
2-3linguri de bulion
4-500ml ulei(eu am pus de masline,dar merge ulei de floarea soarelui)

am tocat ceapa(am lasat-o peste noapte in apa rece,si la curatare n-am risipit nicio lacrimuta:))) si morcovul(de fapt robotul a tocat.....nu eu:d)
le-am pus in uleiul incalzit pt 5minute-atat,apoi am adaugat  restul legumelor,toate curatate, tocate bine(rosiile curatate de coaja)
 am fiert-o aprox 5ore-cam mult,nu?:)))iar in ultimile 2ore am amestecat cam des,nu voiam sa afum "lucrarea"mea)
am condimentat
-orezul l-am "umflat"in 36linguri de apa l-am pus la foc mic,am lasat sa scada apa si l-am pus in tocana in ultimele 15min
am turnat fierbinte in borcane,am capsat si-am bagat borcanele la cuptor pt aprox 30min

11 comentarii:

  1. Hi Gabi,

    acuma ca la Spovedealä, eu imi tai si o Minä pentru asa ceva si dacä imi dai deajuns imi tai si douä sau trei....
    Minunat...Acuma dacä mä fac....tu stii ....trebuie sä plätesti Alimente( Tocanä de Legume)

    Cu drag Jacob

    PS: unde paste Capra ? mie poti sämi spui cä eu nu cunos Rominia , da dacä zici cä in Bucuresti atuncia trebuie sä mä mai gindesc....

    RăspundețiȘtergere
  2. :))))))
    Mai jacob,esti total:))))
    deci,
    1.tocana e grozava,ar merita sa mai fac o portie
    2.:)))iar platesc eu?>:)))))

    ps.Capra asta:))),e din povestile lui ION CREANGA,un maaaare povestitor roman,unul dintre marii clasici ai literaturii noastre,care a copilarit aici unde locuiesc eu si anume -Brosteni,Suceava.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hi Gaby,

    alles klar. Acuma stiu unde sä vin cind trebuie sä Mäninc o Tocanä si dupä aia sä pasc pe Caprele. Fein...

    Ciao

    RăspundețiȘtergere
  4. cu drag Jacob!
    cred ca mai fac o portie
    multi dintre amicii mei de pe net poftesc:)))
    culmea ca barbatii sunt insarcinati:)))
    si parca parca..le-as trimite cate-un borcanas
    ma mai gandesc daca merita:d.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca trebuie sa fie tare gustoasa aceasta tocanita

    RăspundețiȘtergere
  6. este. si se pastreaza foarte bine pe iarna.

    RăspundețiȘtergere
  7. Suna bine, insa 5 ore de fiert mi se pare cam mult...

    RăspundețiȘtergere
  8. da, e mult, dar trebuie fiert atat ca sa se pastreze.
    nu am pus absolut nimic pentru conservare si am si acum, de anul trecut:)in stare perfecta .
    ai mei nu prea papa si am facut doua portii.

    RăspundețiȘtergere
  9. daca vrei sa faci cantitate mai mica, s-o papi in timp scurt, logic ca poti scurta si timpul de fiebere ;)
    pupici.

    RăspundețiȘtergere
  10. LA MULTZI ANI GABRIELA , PTR. MAINE
    SANATATE
    FF BUNE RETETE ,
    SA FII SANATOASA SHI DULCI ZILELE CA ACESTE TORTURI .
    RODICA-SHTEFANIA, REGGIO EMILIA , ITALIA

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes