tocanita cu piept de pui si sos de organo


-am taiat cubulete un piept de pui(am pus si un fir de cabanos,dar nu-i neaparat necesar)
-l-am calit in putin ulei de masline adaugand cate putina apa(aprox 10min)
-am adaugat :un ardel gras taiat fasii,cozi de ceapa verde taiate rondele,2rosii decojite tocate marunt,o lingurita de oregano ,150ml apa si am lasat la fiert,,innebusit,la foc mediu
-am lasat cam 20minute
-am adaugat,sare,piper,putina boia,un catel de usturoi pisat
-am rasturnat totul intr-un vas jena,am ras feta si cas(puteti rade doar cascaval)
,am pus putin busuioc si am bagat la cuptor pt 15minute
-am servit cu cartofi natur cu unt si marar
a iesit delicios!

4 comentarii:

  1. vai! alta bunatate! promit ca o fac! mai stii multe retete ispititoare? sotul si copii tai nu sunt grasi de atata papa bun? :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. mai..uita-te la poze:))))
    sotul 90:d,eu 55,fiul 20 si pitica 15:)))

    spor la treaba:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. haha, ce bine arata tocana ta! :) imi dai si mie! :D :P

    RăspundețiȘtergere
  4. da' tu ce dai?:d:))))

    dau mah,ca' tu dai de la tine si ...recuperez:)))

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes