Stufat de pui



  • un kg de copanele sau pulpe pui
  • 2 legaturi ceapa verde
  • o legatura cozi usturoi verde (eu nu am avut acum, am pus vreo 4-5 catei)
  • un pahar vin alb
  • o cutie 500 gr rosii pasate sau bucati
  • foi de dafin
  • sare
  • piper
  • ulei de masline sau de floarea soarelui
  • patrunjel verde

Am pus coanelele la prajit in uleiul incins .Le-am lasat la foc mediu invartindu-le pe toate partile pana s-au rumenit frumos.
Le-am scos intr-un vas si le-am acoperit. In uleiul ramas am pus ceapa si usturoiul tocate si le-am calit usor. Am adaugat apoi vinul, foile de dafin,copanelele, si putina apa cat sa fie bine cuprinse.
Am pus capac (nu de tot) si am lasat la fiert la foc mic.
Cand a fost bine patrunsa carnea am pus rosiile bucati si am lasat sa mai dea cateva clocote.
Am asezonat cu patrunjel verde.
Am servit alaturi de orez cu legume si o salata de cruditati , dar cel mai bun e cu mamaliguta .
Sursa de pofta :)) a fost Medi, doar ca ea l-a facut cu piept de pui.

8 comentarii:

  1. si mie imi place fff mult (dar eu cu pireu sau cartofi prajiti) dar e mai buna cum ai facut tu cu pulpe ca sunt mai suculente si au mai mult gust ca pieptul.asa ne place si mie (si mai ales lui damenul) cu pulpite.
    pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu mai intrii online?
    :-s veci>?

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmm Am facut ceva asemanator cu pireu de cartof cu pui de casa! tare bun!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, Adelutza, nu-i ceva special.
    E ceva simplu si bunutz.
    Pupacesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte bun! Pune masa ca sosim! :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Tare bun! Eu am facut de Pasti cu pulpa de curcan, dar spre rusinea mea nu am apucat sa-l postez :D. O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place taare mult stufatul... Mi-ai facut o pofta de zile mari.. ! Pupici

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes