Pulpa de porc cu sos de legume


Aveam astazi dezghetata o bucata mare de pulpa de porc si..nicio idee cum s-o prepar.
Ce faci atunci cand nu stii ceva? Apelezi la un prieten:)))

Asta am facut si eu si mi-a sugerat o idee din care-a rezultat un pranz fraged si aromat gatit intr-un mod sanatos.

Ingrediente
pulpa de porc
sare
piper
usturoi
dafin
cimbru

Pentru sos
doua cepe
un morcov maaaare (sau doi mici)
o bucata de telina
usturoi
sare
piper
doua linguri pasta tomate
marar
patrunjel


Mod de preparare.
Nu am scris cantitatea de carne pentru ca nu e un gramaj fix, preparati atat cat aveti nevoie.
Am spalat pulpa de porc si am taiat-o-n doua pentru ca era foarte groasa.
Nu trebuie sa fie nici subtire pentru ca v-a fierbe mult , asa ca recomand ca diametru sa fie cam de  10-15 cm ..
Am condimentat cu sare si piper si am pus-o-ntr-un vas cu fund dublu si am turnat apa pana la jumatatea ei.
Am pus capacul si am dat la foc miiiiic mic.
Am lasat-o acolo sa fiarba cred ca cel putin 2 ore si jumatate (focul foarte mic! ) invartind-o la fiecare 30 min.
In ultima ora am adaugat in apa catei de usturoi intregi, necuratati, doar putin vatamati :))) , cimbru si frunze de dafin.

In timp ce a fiert carnea m-am ocupat de sos :
-am spalat bine , bine ceapa , morcovul si telina si le-am taiat in bucati mari (necuratate! ) pe care le-am calit in ulei, bine , bine.Am adaugat pasta de tomate si am mai calit putin.
Am adaugat 2 cani si jumatate de apa , am dat focul la mic si am pus capac.
Am lasat sa fiarba pana ce legumele erau moi. Am scos toate bucatile din sos cu exceptia morcovului si am bagat blenderul si am pasat.
Sosul a devenit suficient de gros,; daca va iese prea subtire adaugati o lingura de faina diluata cu putina apa rece.
Am mai dat cateva clocote , timp in care am condimentat cu sare, piper si usturoi, am adaugat putin marar si patrunjel verde si..gata.

Am servit carnita cu sos alaturi de garnitura de orez (merge si piure) si salata de varza.

Multumesc, prietene!

7 comentarii:

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes