Briose cu crema de menta si ciocolata

Reteta pentru briose am preluat-o de pe culinar. ro de la Aliza.Multumesc.

Ingrediente, 16 briose
250 gr faina
o lingurita praf copt
175 gr. zahar
100 gr ciocolata
2 linguri cacao
250 ml lapte
90 ml ulei
un plic zahar vanilat
un ou

Pentru crema
Varianta 1:

100 gr unt
100 gr margarina (ambele de foarte buna calitate)
150 gr zahar pudra
5 linguri sirop concentrat de menta (sau 1/2 lingurita esenta menta+colorant alimentar)

Varianta 2:
100 ml frisca lichida
200 gr ciocolata alba
5 linguri sirop concentrat de menta (sau 1/2 lingurita esenta menta+ colorant alimentar)


Mod de preparare:
Intr-un vas amestecam faina cu praful de copt, cacaua si ciocolata rasa.
In alt vas mixam oul cu laptele, zahar si uleiul si le punem usor peste amestecul uscat.
Preincalzim cuptorul .
Ungem formele de briose cu putin unt si le umplem pe 3/4 cu compozitie.
Introducem formele in cuptor, la aprox 175 grade pentru 20-25 minute.

Crema
Varianta 1.
Frecam spuma untul impreuna cu margarina. Adaugam zaharul pudra si mixam pana la topire.
Adaugam siropul si omogenizam.

tips:
-am mai specificat si in alta reteta, daca se taie crema o reparati punand vasul cu crema deasupra unui alt vas in care fierbe apa si o mixam deasupra aburului.
Mie nu mi s-a taiat dar e bine de retinut.


Varianta 2.
Punem frisca intr-un vas si o aducem la punctul de fierbere. Oprim focul si adaugam imediat ciocolata taiata cubulete. O racim si o bagam la frigider pentru cel putin doua ore apoi o scoatem si mixam pana se intareste. Adaugam dupa caz siropul sau esenta si omogenizam.


ps. eu am facut acum dupa varianta 1.










Punem crema in posh si decoram dupa preferinta.

11 comentarii:

  1. Iti vine sa le mananci de dragalase ce sunt! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Fii cuminte, Miha, ca nu-s de mancat :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Si ce-o sa-mi faci? Imi dai peste mana? :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa fetelor, certati-va ca sa ajung eu mai usor sa le mananc :)) Ce frumusele sunt Gaby. Super.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum nu-s de mancat? Sunt doar de decor sau nu mai ai? :))) Cred ca nu mai la cat de bine arata.

    RăspundețiȘtergere
  6. Uite si tu Miha cum ne face sa salivam si nu ne da si noua macar 4-5 de fiecare..........hahaha.
    Minunat arata, asta in alta ordine de idei.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am venit dupa miros hi,hi,hi, doamne da cum arata...acum le-ai tras si motul ala din crema de menta si ciocolata...ca sa ma omori de tooooooooooot...

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc frumos, fetelor.
    mai am 3, care le prinde?:)))

    RăspundețiȘtergere
  9. mmmm....ce arome, menta, cioco...o nebunie...am un premiu pentru tine, te astept sa-l ridici...pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Unde se gaseste esenta de menta?

    RăspundețiȘtergere
  11. Mihaela, esenta nu stiu, dar am auzit ca este, de asta am specificat in reteta; banuiesc ca plafar..sau marketuri.
    Siropul asta pe care-l folosesc eu e luat din Carrefour.

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes