tarta QUICHE LORAINE


Aluat:
250 grame faina
125 grame unt
1 ou
3 linguri lapte
sare
(pesmet de pus peste aluat, cand acesta este gata)
Se amesteca faina cu sare si se framanta repede un aluat din faina, untul rece taiat bucatele, ou si lapte. Se face o bila, se acopera si se lasa 30 de minute la frigider.

Intre timp preparati umplutura.

un piept de pui taiat si prajit usor de tot in tigaie cu ceapa topita , cu usturoi taiat marunt si cu ciuperci si ardei rosu, toate taiate marunt.Se calesc 15minute .
Eu am pus peste aceasta compozitie si o legatura de patrunjel taiat marunt.

Se scoate aluatul, se intinde si se pune in forma tapetata. Se taie marginile, se inteapa aluatul cu furculita si se presara putin pesmet. Se pune compozitia.
Separat se bat 4 oua cu 200 ml de smantana, sare, piper si ce alte condimente vreti , eventual si cascaval sau branza rasa si se toarna peste compozitie.

Cu marginile de coca, ce raman dupa ce se taie placinta, se pot face fasii mici pentru decor. ( Se serveste calda.


cateva observatii:
-eu o fac intotdeauna cu ceea ce am la momentul respectiv in casa:bacon,piept de pui,mezeluri,muschiulet ,chiar si friptura preparata cu o zi inainte am tocat-o si am pus-o in compozitie
-un gust deosebit ii va da un ardel copt(sau chiar si mai multi:d)
eu o fac asa:
pun aluatul de coca,dau la cuptor 15 minute ,o scot,torn umplutura,mai las 15minute apoi torn compozitia de ou,smantana si branza si las pana se rumeneste frumos
feliile de rosii puse deasupra,ii vor da un plus de savoare;).
pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes