Prăjitură cu gem şi nucă


una dintre cele mai simple, rapide şi fragede prăjiturele
Ingrediente

    2 ouă
    4 linguri unt topit
    6 linguri zahăr
    150 ml. apă călduţă
    450 gr. făină albă
    1 plic praf copt
    coajă rasă de lămâie
    o mână nucă uşor prăjită
    vanilie

Mod de preparare

Se amestecă ouale cu zaharul, se adaugă  untul, apa caldă, vanilia, coajă de lămâie şi făina în ploaie amestecată cu praful de copt. Se dă deoparte puţin din cocă pentru  a rade pe deasupra iar din ce a rămas se face o foaie în forma tăvii pe care o aveţi. Se pune în tava unsă şi tapetată în prealabil, se întinde uniform un  strat de gem (eu am făcut-o cu gem de prune), deasupra nucă prăjită fărâmată. Coca dată deoparte se mai amestecă cu puţină făină ca să fie mai tare şi se rade pe răzătoarea mare pe deasupra, uniformizând. Se dă la cuptor cam 40 minute şi când e gata se pudrează.

Tipsuri

    1-eu am făcut din coca oprită, grilaj, n-am mai ras-o



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes