Budinca caramel









Epidemia :)) a inceput de la Maya , apoi am vazut-o la Bucatarmaniac, , la Miha, la Ionela si Corina, pe bucataras.

Daca ei au ales o singura aroma, caramelul, acesta intr-o nuanta mai pregnanta, eu am preferat sa fac 3 arome; am estompat usor aroma de caramel, lasand zaharul pe foc mai putin (doream putin contrast) si-am combinat cu aroma de ness si ciocolata.
Cu-n motz de frisca deja a devenit delicatesa :)))
Este minunat! Si se face atat de repede si de usor!

600 ml lapte+cateva linguri pentru a dilua amidonul)
5 linguri amidon (nici cu varf, nici rase, nici calare , nici pe jos :)) )
6 linguri zahar+o lingura
2 linguri ness
50 gr ciocolata cu lapte (eu am pus Milka)


Am pus, intr-un vas cu fund dublu, zaharul la topit.
Cand a ajuns la o culoare asemanatoare chihlimbarului am turnat incet laptele .

Daca doriti s-o lasati simpla, doar cu caramel, lasati zaharul inca un minut in plus si veti obtine o culoare mai intensa si un gust mai accentuat.

Am amestecat amidonul cu cateva linguri de lapte rece.

Cand laptele din cratita a ajuns la punctul de fierbere am adaugat in fir subtire amidonul amestecand mereu.
Cu o lingura de lemn am amestecat incontinuu pana ce compozitia a inceput a se dezlipi de peretii cratitei.
Asta a durat destul de putin, 2-3 minute.

Am impartit compozitia in 3.
In prima am adaugat doua linguri ness+ o lingura de zahar, a doua am lasat-o simpla, iar in a treia , pe care am lasat-o-n cratita, am pus ciocolata si am dat inapoi pe foc amestecand pana la topirea completa.

Am lasat toate 3 amestecurile sa se racoreasca dupa care le-am repartizat in cupe.
Am dat la frigider.
Cand s-a racit bine am decorat cu frisca. Se completeaza perfect cu textura budincii.

19 comentarii:

  1. frumos arata.asa "gatita"merge servita si musafirilor.pupicei

    RăspundețiȘtergere
  2. Super! Imi place cum te-ai jucat! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarah, dar crezi ca mie nu mi-a priit gatita?:-))))))
    Pup si io si zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Miha, m-am jucat bun :))))
    Ghici care e aroma preferata?:))))

    RăspundețiȘtergere
  5. ce super arata!!!! is bune nu? asa, asa...fa-ne pofta...reao!!! :))
    imi place noua fatza a blogului tau....de unde ti-ai descarcat-o? se poate zice?

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai Gabyta ce minunatie ai facut aici !! imi place tare ! o cupa mai e si pentru mine?? Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte bine arata. Tot stau si ma intreb cum ai reusit sa realizezi modelul? Despre gust, sunt sigura ca e nemaipomenit: ciocolata, ness,caramel, frisca...o nebunie :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Adela, multumesc mult. Pup si io.

    RăspundețiȘtergere
  9. Alice, de pe net :)))
    Vb privat, oke?>:d<

    RăspundețiȘtergere
  10. Ralu, extrem de simplu: am bagat coada lingurii incercand un "amestec" doar in locul ce voiam sa iasa in evidenta. Nu stiu daca intelegi, mai bine hai sa-ti arat :))).
    Daca as fi fost calma faceam perfect asa..a iesit... Dumnezeu cu mila :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. super tare !!
    Tare reusit ai fotochipat !!! Professional...

    RăspundețiȘtergere
  12. Tu ai facut budinca de budinca!E superba combinatia si arata excelent!
    Pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Maya, cu siguranta o repet.Ne-a placut la toti.Nu lui Cezar :)),mie si puilor.

    RăspundețiȘtergere
  14. =D> =D> =D> =D> MI-NU-NA-TA!
    http://www.youtube.com/watch?v=KIKJpVN42S8&feature=related

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes