Tarta cu mar si bezea

Ingrediente

 Blat:
  •   un ou
  •   175-200 gr faina
  •   100 gr malai
  •   3 linguri zahar
  •   putina sare
  •   o lingurita praf de copt
  •   100 gr unt
  •   4-5 linguri lapte
  Umplutura
  •   3 galbenusuri
  •   3 linguri smantana
  •   3 linguri faina sau doua amidon
  •   3 linguri zahar
  •   scortisoara
  •   zahar vanilat
  •   3 linguri zeama lamaie
  •   2 mere mari
  Bezea.
  •   3 albusuri
  •   7 linguri zahar
  •   o lingurita amidon
BLAT
Se amesteca faina cu malaiul si praful de copt.
Se adauga untul topit si racit, oul, sarea, zaharul, laptele si se framanta un aluat care se da la rece pentru jumatate de ora.
Umplutura.
Merele se curata si se dau pe razatoare.
Se amesteca cu smantana, faina, galbenusurile, putina scortisoara, zaharul, zahatul vanilat si zeama de lamaie.
Bezeaua.
Se mixeaza albusurile bine. Se adauga jumatate din cantitatea de zahar si se mixeaza pana la topirea completa a cristalelor.
Se adauga amidonul, se mixeaza iar, apoi restul de zahar si un strop zeama de lamaie mixandu-se pana la obtinerea unui amestec legat bine, care formeaza tepi la atingerea cu degetul.
Se intinde o foaie din aluat si se aseaza in tava pentru tarta, unsa cu unt. Se da la cuptor pentru 10 minute (cuptorul preincalzit), la foc mediu..
Se scoate si se toarna crema.
Se mai lasa 10 minute apoi o scoatem iar si punem bezeaua.
Mai lasam 20 minute , in cuptorul intredeschis, pana se rumeneste usor bezeaua. (eu pun o lingura de lemn, sa nu se inchida usa ).
Am scos-o din cuptor si mi-am lasat sotul sa se joace cu pistolul cu gaz :)) colorand frumos bezeaua.
Se serveste rece, stropita cu zeama de lamaie.


Eu am scapat-o usor cam dulce ;D, puneti zahar dupa gusturile voastre.




3 comentarii:

  1. Ce motata rumenioara! :))
    Arata foarte bine, bravo!

    Auz...da' imi dai si mie ceva ca te-am laudat atat? :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mah, tu imi faci reclama , asta am observat dar n-am vrut sa ma dau ca vad ...=))))
    pupici tu Miho si multumesc.
    Eu stiu ca tu nu vrei nimic pt ca esti o fata altruista si faci voluntariat :D :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaaa...deci ai observat. Credeam ca a trecut neobservat acest fapt. :))))

    Hai ti pup! :)))

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes