Rulouri foietaj

Am dezghetat aseara o punga de foietaj , cu gandul sa fac o tarta aperitiv. Cum erau doua foi in punga...m-am gandit sa fac si ceva dulce. Atat de simplu si totusi atat de bun! Intotdeauna aceste rulouri cu frisca s-au numarat printre preferatele mele-n cofetarii si-mi era ciuda ca nu am rulouri sa mi le fac eu acasa:))). Acum datorita lui Bucataras si echipei decorix , toate visele devin realitate =)))). mama..ce discurs de Oscar am tras =)))) 

Ingrediente

  • o foaie foietaj
  • 300 ml frisca
  • 50 gr ciocolata
  • o lingura unt
  • esenta vanilie- o lingurita
  • un ou
mi-au iesit 5 rulouri mari si 8 mici

Mod de preparare

Foaia se intinde frumos pe blatul de lucru.
Se taie fasii late de aceeasi lungime care se vor rula pe cornetele (rulourile) de inox  apoi se vor aseza in tava tapetata cu hartie de copt.
Se vor unge usor cu un ou batut si se vor introduce-n cuptorul preincalzit pentru aproximativ 30-35 minute. Trebuie sa fie rumenite frumos.
Eu le-a scos fierbinti de pe rulouri si le-am mai bagat 5minute in cuptor, pentru a fi sigura ca-s coapte total.
Cand s-au racit le-am umplut cu ajutorul unui posh (traiasca Decorix:))) ), cu frisca mixata cu esenta vanilie  si le-am mazgalit:) cu ciocolata topita cu unt.
 Mie aseara nu mi-a mai trebuit mancare. Mi-au fost suficiente.:))
N-am lucrat io frumos si ordonat ca voi:)) dar au fost grozave.

Reteta in imagini




3 comentarii:

  1. sigur incerc si eu!nu m-am gandit ca se pot face cornetele cu foietaj!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai de mine... cat imi plac rulourile cu friscaaa... dar nu am formele pe care sa le fac.. Le ador... Iar in cofetarii nu se mai gasesc...

    RăspundețiȘtergere
  3. Geta, e asa de simplu!
    Felis, >:d<. chiar ieri m-am uitat la magazinul de unde mi le cumparam eu si nu erau.
    uite : http://www.decorix.ro/bucatarie/ustensile-pentru-gatit/15-forme-de-rulou.html astea le-am folosit eu .
    ti le faci acasa ;)
    pupici.

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes