Salata de paste cu ton

Ne e foame si vrem ceva bun.
Si consistent.
Si rapid.
Si cu de toate.
Vrem cam multe, nu? :))
Salata asta le cam indeplineste.
 Fara a fi salata banala în care amesteci câteva componente la care adaugi ceva condimente, are si avantajul ca in timp ce fierbi pastele iti poti vedea linistita de restul "trebilor", pentru ca la sfarsit laudele ce le vei primi vor fi perfect justificate.


Timp de preparare 20-25 min.

 Ingrediente pentru 4 portii consistente
300 gr paste (farfale)
doua conserve ton(fara ulei)
un kiwi
150 gr porumb fiert
100 gr masline fara samburi
maioneza dintr-un ou si 200 ml ulei
2 linguri zeama lamaie
sare
piper

Intr-un vas punem la fiert apa cu putina sare.
In momentul in care da in clocot adaugam pastele.
Lasam la fiert la foc mediu dupa timpul indicat pe pachet. Desi scria 10 minute , eu le-am lasat 15, timp in care m-am ocupat de restul ingredientelor.
Am inceput cu spectaculoasa maioneza gata in doar un minut.
In vasul inalt al blenderului punem un ou, uleiul, putina sare si preparam maioneza ca aici.
Curatam kiwi, il taiem cubulete, maslinele le feliem.
Intre timp au fiert si pastele, le scurgem, le trecem printr-un jet de apa rece si le lasam 2-3 minute la scurs.
Amestecam intr-un bol pastele cu maioneza, kiwi, ton, porumb, zeama de lamaie, asezonam cu sare si piper si gata.
Pofta buna!



9 comentarii:

  1. Buna salatica ta, imi plac mult castronasele, pup gabytzo si Sarbatori Fericite in continuare!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna rau, mai ales cand esti pe fuga. Sarbatori minunate in continuare Gabitule! Te imbratisez cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
  3. pastele cu ton sunt printre preferatele mele :)
    te pup draga mea! Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  4. Super,imi place mult tonul si suna interesant cu kiwi!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Super combinatia, dar si castronasele. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte buna combinatia de paste cu ton! iamy :) am sa incerc si varianta ta cu kiwi! te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumoasa e salata ta! :-), vad ca ai pus si kiwi, interesant!

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes