Biscuiti fragezi


sau@ biscuitii copilariei@. nu cred ca nu va aduceti aminte de acesti biscuiti pe care mamele nostre ni-i faceau cu drag, de cate ori aveau posibilitatea. atunci nu existau atatea mouseuri, creme cu mascarpone si cate si mai cate scofeturi:))). astia erau si pe post de ceva bun si mancare:)) alaturi de o cana cu lapte. acum, adult fiind realizez ca nu stiam sa pretuiesc daruirea si sacrificiul mamei care de sarbatori facea cate sapte feluri de prajituri, muncind pana la 2-3 noaptea; biscuitii erau nelipsiti de pe masa de Craciun. biscuitii fragezi suntminunati dimineata cu laptic.

Ingrediente

  • 250 gr untura (eu am pus 150 gr untura si 100 gr unt)
  • doua galbenusuri
  • un praf de copt
  • 500 gr faina alba
  • 150 gr zahar pudra
  • un varf cutit sare
  • un plic zahar vanilat
  • jumatate esenta vanilie
  • (daca este necesar, putin lapte 50-100ml, sau cateva linguri smantana- si mai bine!)

Mod de preparare

Se face un aluat din toate ingredientele amestecate si framantate.
Cu un dispozitiv atasat la masina de carne se formeaza betisoare sau cercuri care se aseaza pe tava in care am pus hartie pentru copt si se introduc in cuptorul preincalzit, la foc mediu, pana ce se rumenesc usor pe dedesubt.
Eu nu am avut acel dispozitiv si i-am facut cu aparatul pentru gogosi mexicane, de la Decorix. M-am cam chinuit, recunosc:)) dar la cat de incantati au fost puii..merita ;)
Se pudreaza cat sunt calduti, cu zahar pudra sau se amagesc :)) cu putina ciocolata topita.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes