Pulpe de pui umplute

dupa reteta lui BarbatLaCratita.. multumesc. :)

Ingrediente

  • pulpe de pui dezosate
  • masline
  • kaizer
  • busuioc,
  • sare
  • piper
  • boia
  • un pahar vin rosu(eu nu am avut si am pus vin alb)
  • un sfert cana apa

Mod de preparare

Simplu de tot si tare bun.
Pulpele de pui dezosate se umplu cu masline fara samburi, felii subtiri de kaizer si busuioc. Se "inchide " pulpa, se aseaza intr-un vas termorezistent (eu am pus in vas de tuci) se pune putin ulei, paharul de vin , apa, sare , pier si putina boia si se da totul la cuptor pana se rumeneste frumos.
Eu am servit alaturi de hribi cu smantana.
tare bun!

Reteta in imagini


7 comentarii:

  1. Muy rico!!!!!!

    Qué pinta más excelente!!!

    Besitos!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Totul excelent, bravo!

    Doar o idee pentru data viitoare: o marinare de 12 ore aduce si mai multe laude la masa si mmmmm, ce bune e :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria, multumesc.
    cristi, o sa tin cont de sfat data viitoare.
    week-end minunat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim de urare si La Multi Ani! chiar daca intarziat :(
    Poti folosi o marinata clasica sau incropi din ce ai in casa, important este sa se fragezeasca carnea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca si carnea de pui trebuie marinata pt a se fragezi... atunci nu-mi ramane decat sa spun ca sunt mofturi si fitze. Carnea de pui, orice-ai face din ea, tot frageda este :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. alta umplutura pt pulpe sunca presata si felii de branza topita sau carne tocata cu o pruna uscata in mijloc !!!! sunt super bune

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca as alege a doua.
    Prima varianta...ar merge mai degraba prajite; rulate bine cu sunca si branza, date prin ou si pesmet ; altfel.....bagate la cuptor cu branza aia..ar curge.

    Dar cu carne tocata si pruna chiar m-ar tenta.
    Ms, "anonim" pt idee.

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes