Escalop de porc cu ciuperci

Iubesc vasele de tuci. Am mai zis-o? nu-i bai! Sa va intre bine-n cap:))).Asa ca noul vas de tuci l-am testat cu acest escalop.
Ingrediente

  •     500 gr carne porc (muschi)
  •     un pahar vin alb
  •     2 linguri pasta tomate
  •     200 gr suc rosii
  •     cateva ciuperci
  •     o lingura unt
  •     sare
  •     piper
  •      faina
  •     ulei

Mod de preparare

Incepem cu carnita.

Ar fi trebuit s-o tai felii, dar pentru ca voiam sa se faca repede, am preferat s-o tai cubulete. Am condimentat-o usor cu sare si piper si am dat-o prin faina.

Am incins uleiul, am adaugat carnitza si-am rumenit-o frumos pe toate partile. (Intre timp am curatat spuma formata, bine, bine)

Am stins totul cu 200 gr vin (iar i-am stricat vinu' Cezarului, dar am gustat si io..o..gura..doua..trei :))))- ah, ca buna-i Grasa de Cotnari :d )

Am lasat totul la foc mic.

Intre timp am topit untul, (in alt vas de tuci:)) ) si am calit ciupercile pe care le taiasem felioare (eu am avut cativa hribi..mmmm )

Apoi  ciupercile, pasta de tomate, sucul de rosii, le-am adaugat toate peste carnita. Am acoperit vasul cu un capac si am lasat la fiert pana a fost preparata complet carnita.

La final am pus patrunjel verde, am potrivit gustul de sare si piper, am facut un piure de cartofi, o salata de rosii si-am strigat : LA MASAAAA!!!!

Imi pare rau ca n-ati auzit si voi, nu stiti ce ati pierdut:d.

 Mmmm , ce bun a iesit!




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes