Prajitura cu bombite de branza cu cocos

Admirata si devorata cu privirea pe blogul Nataliei, remarcata apoi preparata de Miha,a ajus repede si la noi . Defileaza pe podium asortata-n straie de ciocolata si cocos , alintandu-ne papilele gustative ...Prajitura cu bombite de branza cu cocos. Aplaudati-o va rog !

Ingrediente

  • Pentru blat:
  • 4oua
  • 60 gr. zahar
  • 2 linguri amidon
  • 2 linguri faina
  • 1/3 lingurita praf copt
  • 50 gr. ciocolata topita
  • 2-3 plicuri zahar vanilat
  • Pentru bombite:
  • 250 gr. branza
  • 50 gr nuca cocos rasa
  • zahar dupa gust
  • 3 linguri rase amidon
  • un ou
  • Pentru sos
  • 120 ml. lapte
  • 50 gr. unt
  • 100 gr ciocolata
  • 50 gr zahar

Mod de preparare

Va spun de la inceput ca m-a cucerit total !
Danut cand a inceput sa manance a spus :sper ca mai ai! :))
Preparare bombite:
Se amesteca branza cu nuca de cocos, zaharul si oul. (In reteta Nataliei scrie ca a pus doua galbenusuri , insa, citind comentariile de acolo si de la reteta Mihai am tinut cont de ele si e perfect valabila parerea Nataliei: ies minunat cu un ou ;)
Se tapeteaza o tava cu hartie de copt si se aseaza bombitele.
Prima tava care mi-a iesit in cale era cea in forma de guguluf :))
Ce sa-i fac daca a vrut incalzita?
Asa ca am asezat frumusel in cerc bombitele  si-am trecut la prepararea  blatului :
Am mixat zaharul cu ouale, am adaugat apoi ciocolata topita , am omogenizat si-am pus pe rand cacaoa, faina, zaharul vanilat , amidonul si praful de copt.
Am scapat s-un varf de cutit sare , am mai amestecat putin si-am turnat peste bombite.
Am introdus tava in cuptorul preincalzit, la foc mediu, pentru 35 minute.
Cand s-a racorit usor am rasturat prajitura pe un platou si-am preparat sosul:
Intr-un ibric am pus la fiert laptele impreuna cu untul si zaharul.
Cand au dat cateva clocote am luat ibricul de pe foc si-am pus ciocolata amestecand pana la topirea completa.
Calduta, am turnat-o peste prajiturica.
Blatul a absorbit sosul si-am obtinut un desert DELICIOS!!!
Sa traiesti NATALIA .Multumiri si iar multumiri !>:d<

Tipsuri

  • 1cand preparati sosul,daca-l vreti mai gros, adica..glazura, fierbeti mai mult amestecul cu laptic , eu l-am preferat sos si nu glazura.
  • 2dac-o preparati in tava, sosul va fi absorbit de catre blat, in cazul meu, facand-o-n forma de guguluf, a fost destul de mult si-am "innecta-o-n" sos. rau nu i-a fost :))

4 comentarii:

  1. Gaby, sa va fie de bine! Ti-a iesit frumoasa si apetisanta, mai ales cu sosul curgind, mmm! Sa stii ca eu n-am fiert mult amestecul de lapte cu unt si zahar, cam vreo 5 minute maxim. Dupa ce am adaugat ciocolata, a iesit destul de lichida glazura, ca un sos intr-adevar. Dar cind s-a racit in frigider, s-a ingrosat chiar binisor.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Nati,ce tarziu raspund,Scuze.Multumesc. Foarte buna a fost.@dora, branza de vaci, scuze ca nu am specificat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa noua hainuta a blogului. :)

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes