Prajitura cu branza de vaci


o reteta pe care-am gasit-o pe culinar.ro si apartine lui KikenHana

Ingrediente

  • 15-16biscuiti
  • 120gr unt/(eu am amestecat 1/2 unt,1/2 margarina)
  • o lingura de zahar
  • 7-800gr branza vaci
  • smantana (aprox o cana si 1/2)
  • 2 cani zahar
  • 3oua
  • zahar vanilat
  • zeama si coaja de lamaie
  • 3 linguri faina
  • 100ml  frisca hulala

Mod de preparare

am inceput cu blatul
am farmat biscuitii si i-am amestecat cu o lingura de zahar
am topit untul si l-am pus peste biscuiti
am amestecat bine
o forma de tort(de 22) am tapetat-o cu hartie de copt si am pus amestecul obtinut presandu-l bine cu mana
am bagat pt 10minute in cuptorul ipreincalzit

branza am mixat-o usor
am adaugat zaharul si faina
separat am mixat ouale cu vanilia ,un varf de cutit de sare,coaja si zeama de lamaie(o lingura)
am adaugat apoi o cana de smantana in amestecul de oua apoi am pus totul peste branza si-am amestecat usor
am turnat amestecul peste blat si-am bagat la cuptor
acolo...scrie ca se tine 20minute la cuptor..si se mai lasa 2ore in cuptor cu focul stins..
eu am verificat dupa 20min si nu era legata deloc compozitia,asa ca am lasat focul la mic timp de o ora
probabil depinde de cuptor
eu stiam ca cel din dotare se raceste repede si n-aveam chef sa pap cu lingura din forma:d.
am oprit focul si-am mai lasat o ora prajitura in cuptor
pana ce s-a racit am mixat 100ml hulala,cu 2linguri zahar,o lingura zeama de lamaie,jumatate cana smantana pana ce a capatat consistenta
am ornat prajitura si am dat-o la frigider
scria sa astept 8ore.pt Dumnezeu!nu sunt in stare de asa ceva:))))
de unde atata rabdare?:))))
cred c-am lasat-o doua ore apoi am scos inelul
PS.IN ALTA ORDINE DE IDEI...CUM LUCRATI VOI ASA INCAT BUCATARIA SA FIE CURATA CAND E GATA DE PREPARATA O RETETA?EU IMI PUN MAINILE IN CAP LA FINAL:)))))))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes