Crostoli

























Sau unul dintre cele mai simple deserturi. Mi se intampla uneori chiar sambata sa nu am chef sa fac ceva dulce. Si ghici cine plange duminica ca n-are desert ?:))) Daca duminica trecuta am preparat rapid o panna cotta cu ciocolata, duminica asta am facut din doua miscari acest rapid desert pe care-l vazusem de muuuult la Miha.

Ingrediente

  • 200 ml frisca lichida indulcita
  • 250 gr faina alba
  • un vf. cutit sare
  • zahar pudra
  • ulei
  • un plic zahar vanilat

Intr-un bol amesteca frisca cu zaharul vanilat si putina sare.
Adauga treptat faina, omogenizand. O adaugi toata si incepi sa framanti usor cu mana. Trebuie sa obtii un aluat elastic pe care sa-l poti intinde usor cu sucitorul.
Pe blatul infainat intinzi o foaie din care decupezi cu ajutorul unei forme (eu am facut stelute) bucati din aluat pe care le plonjezi in baie de ulei incins.
Daca le faci subtiri vor iesi mai crocante, iar daca intinzi foaia mai groasa vor iesi crostoli mai pufoase.Le lasi pana se auresc usor.
Le scoti pe un platou pe care ai pus servetele (pentru a absorbi surplusul de ulei) si pudrezi din abundenta cu zahar pudra.
La noi au fost gata (de mancat) in 5 minute :P



6 comentarii:

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes