Snitel de pui in crusta de fulgi de porumb



  • un piept mare de pui
  • sare
  • piper
  • 2 oua
  • faina alba
  • 1/4 lingurita boia ardei
  • 4 catei usturoi
  • 100 gr fulgi porumb
  • ulei

Pieptul de pui se dezoseaza si se portioneaza ca pentru snitele (daca aveti dezosat e si mai bine)
Bucatile se bat usor cu ciocanul pentru carne.
Se aseaza pe o farfurie, se sareaza, se pipereaza si se presara apoi boia si se ung cu usturoiul pisat.
Se lasa jumatate de ora.
Se pregatesc:
-o farfurie cu faina alba, un bol in care am batut timp de 3 minute ouale cu  o lingura de apa si o farfurie cu fulgii de porumb faramati bine.
Eu i-am lasat intr-o punga si am batut usor cu ciocanul de carne pana s-au faramat majoritatea (nu faceti pudra :) )
Incingem ulei intr-o tigaie.

Luam fiecare bucata, o dam bine prin faina, apoi prin oul batut apoi prin fulgii de porumb.
Plonjam bucatile in uleiul incins si rumenim frumos pe ambele parti.
Merg bine cu piure, orez si salata , ca aperitiv sau cu sosuri.

7 comentarii:

  1. Ma incanti pe zi ce trece cu prezentarile tale .De preparate nu mai zic nimic ca mai incantat demult.
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Medi, esti amabila de nu se poate.
    Multumesc frumos.
    Pup si seara frumoasa si tie.

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie imi plac cu fulgi de porumb,sunt mai crocante!dar vad ca te-ai lasat de fix pixuri:))) weekend placut

    RăspundețiȘtergere
  4. Miti:)))
    uf si mie imi place TOT!:))) dar Danut nu a mancat "ca are punctele alea albe :))
    Imi dau demisia:)))


    Mihule >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. atata papa bun, eu nu mai fac fata ... ma duc sa plang.mananc si plang :(

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes