Ciocolata de casa

Am tot testat eu retete (nu chiar pe toate:)) ) pana am ajuns sa mi-o "inventez " pe a mea. 

Ingrediente

  • 400 gr lapte praf
  • doua cani+ 2linguri zahar (de 250ml)
  • o cana apa
  • o linguita zeama lamaie
  • esenta migdale (jumatate lingurita)-sau de rom
  • 40 gr cacao
  • 30 gr nuca taiata
  • 30 gr stafide
  • o lingura amidon
  • 50 unt
  • 50 gr margarina

Mod de preparare

Apa impreuna cu zaharul si zeama de lamaie se pune la fiert, intr-un ceaun, la foc mediu.
Din momentul in care incepe sa fiiarba se lasa la foc mic, 14 minute dupa care se adauga amidonul, untul si margarina si se mai fierbe 2minute.
Se ia de pe foc si se adauga cacaua si laptele praf, cernute, esenta, nucile si stafidele si se omogenizeaza bine compozitia.
Ungem o tava cu unt, si turnam ciocolata calda.
Lasam sa se racoreasca bine si bagam la frigider.
Cand s-a intarit bine, portionam si papam.

Reteta in imagini



3 comentarii:

  1. Si eu o sa fac ciocolata de craciun. Aproximativ aceeasi reteta. Am mai facut de 3 ori recent si mi-a iesit buna. Fiertul zaharului e toata smecheria. Eu testez vascozitatea punand o picatura pe degete. Daca se intareste cat de cat, e ok. In loc de nuca am pus alune nesarate. Foarte buna.

    Craciun fericit

    RăspundețiȘtergere
  2. Craciun fericit!
    Multa sanatate si tot ce iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Shanti, pupici.
    Diana, multumesc tare mult. La fel si voua.. pup

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes