Raffaello

O reteta preluata de la Ancutza noastra, alias postavaru:)). Multumesc Ancutz. Eu am facut cantitate dubla.

Ingrediente

  • 150 g lapte praf
  • 125 g zahar pudra(eu am pus mai putin, aprox 200gr la cantitatile duble de ingrediente)
  • 100 g unt moale
  • 100 g nuca de cocos + 20 g pentru tavalit bomboanele
  • bomboane de ciocolata umplute cu stafide. (asa am pus eu. puteti pune migdale, alune de padure)

Mod de preparare

Ce simplu!
Amestecam totul (untul trebuie sa fie la temperatura camerei), cu mana. Framantam bine , bine , apoi luam cate o lingurita de compozitie, punem in mijloc cate o bomboana , o modelam in maini formand bilute rotunde pe care le tavalim apoi prin cocos.
ps.Eu am pus si 20 ml apa fiarta.
Depozitam la loc intunecos si rece.
Un deliciu! Mie-mi plac mai mult decat cele din comert.

Reteta in imagini

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes