Piept de pui cu legume sote

Ingrediente

  • 2piepti pui(i-am taiat in doua)
  • 1ardel capia
  • 1ardel gras galben
  • o ceapa
  • 3-4 cartofi
  • 3morcovi
  • sare,piper,oregano,busuioc,boia dulce

Mod de preparare

ardeii si cartofii se taie cubulete
ceapa se taie pestisor
morcovul se taie rondele
se calesc toate in ulei incins
in alta tigaie se frig bucatile de piept pe toate partile
intr-un vas termorezistent se pune o lingura de unt
se aseaza legumele si peste ele pieptul fript
intr-un castron amestecati condimentele cu 100ml apa
turnati peste amestec
puneti folie de aluminiu peste vas
bagati la cuptor
dupa 20-25minute scoateti folia si mai lasati pana cand sunt toate rumenite usor
pofta mare!


rapid si bun!

6 comentarii:

  1. Nu-i valabil,

    ai declarat fals.Vrei sä ne induci aicia in Eroare si sä nu ne iasä si nouä:-))))))
    ai läsat deoparte Rosiile si Mozzarella....

    Gresealä mare, mare...

    Tare fäinutä Mincarea. Ia pläcut la Fetitä?

    RăspundețiȘtergere
  2. abia am adus copiii de la gradinita,
    inca nu au papat.
    am papat singura:(
    am asteptat sotul la pranz dar cred ca a fost retinut la servici..treaba...:(

    daaaa:))))sigur nu iese ca n-am scris rosiile:))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Jacob,acum iti pot raspunde la intrebare.
    da, i-a placut tare mult fetitei!
    am avut si o nepotica la mine si au papat foarte bine toti trei;)
    legumele sunt tare bune si dulci iar carnea imprumuta toate aromele;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am trecut sa vad cum arata mincarea de "puturosi"...Mie nu prea mi se pare asa..Arata bine, multe vitamine si daca le-a placut la pitici O seara placuta Cami. Mersi pt. vizita

    RăspundețiȘtergere
  6. seara buna CAMI!
    Am glumit:)))))
    intr-adevar e foarte rapida si grozav de buna.

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes