Prajitura cu foi de napolitana

Am cumparat intr-o zi foi de napolitana cu gandul sa fac ciocolata de casa. Cand am vazut ca o cutie de lapte praf costa 17 ron, am facut eu un calcul simplu :))) + unt, zahar, cacao si arome si-am zis ca ies mai echitabil sa-mi cumpar 3 milka d-alea de 300 gr cu biscuit:)))) si nici nu mai muncesc eu :)))). Asa ca avand cumparate foile am dat o cautare pe site-ul nostru drag si m-am oprit la prajitura Stefaniei. A iesit un deliciu!ps. dupa cum se vede...:))))

Ingrediente

  • foi de napolitana (5 foi mici am pus eu)
  • 2 cani zahar
  • 4 oua
  • 2 linguri cacao
  • un pachet margarina/unt
  • o esenta de rom
  • 150 g nuci prajite si tocate marunt

Se freaca o cana de zahar cu 2 oua si 2 galbenusuri.
O cana de zahar se pune intr-un vas la foc mic si se caramelizeaza. Cand a capatat culoarea chihlimbarului se ia de pe foc, se adauga amestecul de oua si se omogenizeaza.
Se pune inapoi pe foc, se adauga untul/margarina, cacaua si se omogenizeaza.
Se fierbe pana ce caramelul e complet topit .Se amesteca continuu. Se ia de pe foc si se adauga nuca.
Crema se pune calda intre foi iar deasupra se aseaza ceva greu pentru a presa foile.
Se da prajitura la rece.
Sursa

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes