Macrou cu cartofi aromati si mix de legume

  • 4 bucati macrou
  • o lamaie
  • 3-4 linguri sos de soia
  • faina alba
  • faina porumb
  • ulei
  • 10 cartofi
  • o lingurita praf usturoi
  • o lingurita boia de ardei
  • jumatate lingurita rozmarin
  • o punga mix de legume congelate
  • o lingura margarina

Am spalat, decapitat :)) si curatat pestele.
Doua bucati le-am taiat de-a lungul sirei spinarii, iar doua le-am portionat in bucati mai mici.
Am amestecat sucul de la lamaie cu sosul de soia si-am uns bine pestele. L-am dat la rece pentru o ora.
Intre timp am curatat cartofii si i-am taiat in bucati mai mari (nu taiati pai).
Am pregatit in acelasi timp doua tigai cu ulei (una pentru cartofi, alta pentru peste) si o craticioara pentru mixul de legume - trebuie sa fie gata toate odata. ps. plus ceaunul pentru mamaliga :P
Bucatile de peste taiate mai mici le-am dat printr-un amestec de faina de grau cu faina de porumb. Le-am prajit pe ambele parti la foc mediu.
In cratita pentru cartofi am pus mai mult ulei si am lasat sa se infierbante bine dupa care am plonjat cartofii scursi bine. Cand erau usor rumeniti am adaugat praful de usturoi, boiaua si rozmarinul. I-am lasat pana au devenit aurii si bine patrunsi.
Am topit margarina in craticioara si-am calit 7-8 minute mixul de legume. Am condimentat cu sare si piper.
Cand trecuse pe jumatate timpul de prajire al pestelui si cartofilor am infierbantat grilul si am pus celelalte bucati de macrou.
Le-am lasat cate 7-8 minute pe fiecare parte.
Am servit pestele cu cartofi, mix de legume, mamaliga si mujdei de usturoi.

16 comentarii:

  1. arata minunaaaaaaat!
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabitzu...demential platou! salivez de parca am anestezie si nu reusesc sa imi inchid gura :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata super frumos,este super bun si sanatos!!
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am trecut sa mai salivez odata...

    RăspundețiȘtergere
  5. Invitatie de participare la: Concurs pentru bloggeri culinari "FISSLER BY KIKA - EXCELENTA IN BUCATARIE"
    http://www.gatestesanatos.ro/Concursuri/

    RăspundețiȘtergere
  6. As manca pe nerasuflate o portie generoasa !!! ;) <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Pestele tau arata intr-un mare fel! Sa iti spun ca mi s-a facut pofta instant?

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce bine arata!!!Vreau si io Gaby!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu puteam lipsi ca doar e vorba de peste.

    RăspundețiȘtergere
  10. Gaby, as veni si eu la masa...dar stiu ca nu mai ai :)
    Dar, daca tot am venit, vreau sa te anunt ca te asteapta un premiu la mine pe blog. Pupici!

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes