Tarta cu branza si spanac


Ingrediente

Aluat
200 gr unt
350 gr faina grau
3 linguri faina porumb
1/2 lingurita praf copt
1/2 lingurita sare
apa rece


Umplutura
250 gr branza sarata
3 oua
2 linguri faina grau + 1 vf praf de copt
3 linguri smantana
500 gr spanac
putina nucsoara

un ou pentru uns

Intr-un bol punem faina (ambele tipuri), untul cubulete, sarea si praful de copt.
Amestecam cu mana pana obtinem un aluat  omogen si adaugam apa rece doar atat cat sa obtinem un aluat tarisor, maleabil, nelipicios, cu consistenta asemanatoare plastelinei.

Acoperim vasul si-l dam la rece pana ne ocupam de umplutura.

Punem intr-un vas apa la fiert.
Spalam bine frunzele de spanac iar cand clocoteste apa le punem in vas timp de cateva minute (2-3 ) doar cat sa se inmoaie.
Le scoatem intr-o strecuratoare si le lasam la scurs.
Batem ouale cu o furculita, adaugam branza (puteti pune telemea, burduf, de vaci, cascaval) , faina si praful de copt, smantana si putina nucsoara rasa si omogenizam.

Ungem tava pentru tarta cu unt, scoatem aluatul de la rece (oprim putin aluat pentru impletitura de pe margine) si intindem cu sucitorul o foaie rotunda si o punem in tava tapetand tava cu totul.
Intepam cu furculita aluatul si bagam tava in cuptorul preincalzit pentru 5 minute, timp in care intindem restul de aluat ramas, il taiem fasii si formam impletitura de pe margine.

Scoatem tava de la cuptor, punem umplutura, impletitura, bucatelele de aluat ramase si ungem cu ou.
Bagam tava inapoi la cuptor si lasam pana se rumeneste frumos.
Servim tarta calda.

30 comentarii:

  1. Magnifique tarte très joliment décoré, bravo!

    bisous

    RăspundețiȘtergere
  2. ma-ntebam de ceva vreme unde ai disparut, fata vesela (si frumoasa dupa cum te-am vazut in poze)! bine ca nu ne-ai uitat .... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos ai dichisit-o, merge pe masa de Paste!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai poftesc odata si aici!!! Absolut delicioasa!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Un deliciu, mi-ai facut pofta. Si eu am in plan asa ceva. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Delicioasa tarta! Mi-e dor de tine Gabytule. Unde-s cuvintele tale? Haidi ca ti sun ca nu mai merge treaba!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumos ai decorat-o! Nu am mai trecut de mult pe la tine, te-ai innoit de primavara pe blog, imi place :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Neatza fetelor! Si multumesc.Sunt ok :P
    Mai..n-am avut ce posta. Am postit si ce sa pun?fasole,barabule si varza?:))) In plus si aparatu-mi face figuri :-??

    Si ieri am zis ca fac Mississippi mud pie si-am facut prajitura cu bombite de branza.No, s-o mai pun odata?:))))

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce bine arata,azi si eu am in plan o tarta dar cu urzici ! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. waw...o bunatate...fana spanac deci fana tarta

    RăspundețiȘtergere
  11. Doamne ce bine arata...........super ,pup o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce mult imi place cum ti-a iesit!

    RăspundețiȘtergere
  13. :)
    Gaby, sarut'mana!
    ... am venit sa te urez, asadar:
    sarbatori cu bucurie, fericire si iubire. Sa fiti sanatosi si norocosi!
    Multumesc pentru rasfatul culinar pe care ni-l oferi.
    Las la portita... garofite!
    Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  14. Paste Fericit Gabyta! Sarbatori cu muuuulte bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna tare!Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  16. Sarbatori luminate si multa fericire alaturi de familie si cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  17. Sarbatori luminate alaturi de cei dragi! Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  18. Paste fericit alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce tarta cocheta! Daca pasca nu mi-o pot imagina fara impletitura de pe margine, la tarta nici ca mi-a trecut prin minte :) :)
    Super idee! Week-end Fain!

    RăspundețiȘtergere
  20. Multumesc mult, tuturor, si pentru urari si pentru aprecieri.

    RăspundețiȘtergere
  21. Vai ce-mi place cum arata !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. foarte frumos ti-a iesit impletitura! Musai trebuie sa refac si eu tartele bunicii ;)
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  23. Hermosa tarta luce espectacular lindo trenzado,me gustan tus recetas,abrazos y abrazos.

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes