Budinca

Ingrediente

  • aprox 600 grame branza vaci
  • 2 linguri faina
  • 3 linguri smantana
  • 3 linguri gris
  • 100ml lapte
  • 3 oua
  • putina sare
  • 200 gr zahar
  • coaja de la jumatate de  lamaie
  • putin unt
  • un plic de zahar vanilat

Mod de preparare

Simplu ca buna ziua:
Am pus branza intr-un castron mai maricel impreuna cu smantana, sarea  si am blenduit bine.
Am adaugat zaharul, coaja de lamaie, grisul, faina, laptele  si ouale  batute putin si zaharul vanilat.
Am amestecat bine (tot cu blenderul) .
Ungem un vas de yena, ceramica, silicon, cu unt si turnam compozitia.
Introducem in cuptorul preincalzit si lasam pana cand incepe sa se rumeneasca usor.
Eu am servit pudrata cu zahar, cu sirop de capsuni.


Reteta in imagini

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes