Clatite pufoase cu cacao , umplute cu frisca

O reteta pe care initial am vazut-o la Miha, apoi a probat-o Rivka si mi s-a facut o pofta!!!!!!!
Ingrediente pentru clatite :

400 ml iaurt
2 cani faina
2-3 linguri cacao
o lingurita praf de copt
un varf cutit sare
3-4 linguri zahar
zahar vanilat
3 oua
ulei de floarea soarelui

Pentru umplut:
250 ml frisca lichida
100 ml smantana dulce
2 linguri zahar pudra

Mixam bine ouale cu zaharul si zaharul vanilat. Adaugam iaurtul apoi faina,sarea, praful de copt si cacaua amestecand usor. Lasam compozitia pentru 30 min la rece.
Intre timp mixam frisca cu smantana iar cand a capatat consistenta dorita adaugam si zaharul si mai mixam putin.
Luam din compozitia de clatite cate un polonic si prajim fiecare clatita intr-o lingurita de ulei.
Le invartim cu o paleta, sunt foarte fragede si pufoase.
Cand s-au racit, intindem frisca pe ele si rulam.
Sunt delicioase!! Nu am avut timp sa le fac frumoase, sa dea bine in foto:)) pentru ca papam si eu, papau si copiii si abia ce am apucat sa fac pozele:))
Clar, devine o reteta favorita!

8 comentarii:

  1. ei ce fain le-ai facut , v-au placut? eu nu am mai pus zahar in compozitie caci le-am papat si cu magiun de mere, cumparat dar natural fara E-uri si fara zahar, are un gust dulce-caramel asa e foarte bun.
    sunt tare bune clatitele astea si eu o sa mai fac :)
    pune si reteta de tarta cu peste , vreau sa o fac si eu, cand ai timp normal.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cât de bine şi cât de uşor se pare pupici! I a lua o să merg pe drum, mănâncă şi Felicitări!

    (Que bueno y que fácil parece!!
    Me llevo uno para ir comiendo por el camino
    Felicidades y besitos!)

    RăspundețiȘtergere
  3. Alina, mi-au placut foarte foarte mult! multumesc mult. Eu le prefer mai duci. pup mare


    Maria, sarumana. Sa le incerci, sunt rapide si foarte bune.pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am intrat, am citit si...voi gati!!!
    Reteta este ispititoare si ma va face sa ma gandesc la ea.Deci o voi incerca si eu.

    RăspundețiȘtergere
  5. elisa, spor>:d<
    astept impresii. la mine n-au apucat sa se raceasca:))).ai grija cum le invarti in tigaie, eu m-am folosit de-o paleta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce e smantana dulce? Cum o recunosc in magazine? credeam ca e frisca lichida..

    RăspundețiȘtergere
  7. cum recunosc smantana dulce in magazine? credeam ca ea e frisca lichida...

    RăspundețiȘtergere
  8. Elisabeta,ma refeream la smantana obisnuita, da, ai dreptate, nu trebuia sa scriu dulce, creeaza confuzii. Obisnuiesc sa amestec cele doua, pentru ca nu-mi place frisca asta vegetala,are un gust..departe de frisca pe care-o facea mama acasa..asa ca amestecand-o , e delicioasa. Daca gasesti "smantana dulce LaDorna" e ideala, aia e grozava, desi e mai scumpisoara.

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes