Pateu din ficat de pui, aromat cu busuioc si stafide


Nu de mult am descoperit blogul Cristinei Mazilu ( http://chez.mazilique.ro/), datorita unui interviu din paginile lui Papabun; curiozitatea m-a dus pe blogul ei s-am gasit numai retete una si una. Niciodata nu m-a tentat nicio reteta de pateu, dar ce am gasit pe paginuta ei, m-a facut sa incerc aceasta reteta si ii multumesc mult. Nu va pot zice cum au papat copiii.

Ingrediente

* 500 gr ficat pui
* 100 ml smantana
* 100 gr stafide
* 100 ml vin alb
* 2-3 catei usturoi
* busuioc
* 60 gr unt
* sare
* piper
* putina boia de ardei

Mod de preparare
Topim untul intr-o tigaie. Punem apoi ficateii spalati si scursi bine de apa si-i prajim la foc moderat timp de 7-8 minute. Adaugam 2-3 catei de usturoi, o lingurita de busuioc uscat , si mai amestecam acolo..un minut-doua.
Oprim focul, lasam sa se racoreasca si ne ocupam de stafide, pe care le punem intr-o cescuta, le acoperim cu vinul si le dam la microunde sau le punem la foc mic intr-un ibric.
Le lasi pana se umfla.
Ficatelul il pui in cana de la blender sau la robot si mixezi bine cu tot ce mai era in tigaie.
Adaugi apoi smantana si vreo 3 linguri din vinul de la stafide, sare, piper, boia si pasezi pana obtii o pasta fina.
Va iesi o compozitie molicica dar nu te speria, se va intari perfect dupa ce o dai la frigider.
pentru un aspect frumos am urmat in continuare pasii prezentati de Cristina.
Am tapetat o cescuta cu folie alimentara, am asezat cateva stafide iar apoi am pus pasta de ficatei.
Am dat-o la frigider si am rasturnat-o a doua zi.
E de mirat c-am avut rabdare, nu?:))
asta pentru ca ne-a ramas destul sa papam :d.



Personal..cred ca l-as face chiar mai condimentat si daca as papa numai eu as amesteca si stafidele in pasta, E DEMENTIAL GUSTUL, dar copii nu le accepta :))




1 comentarii:

  1. Buna ,Gabi!Arata super pateul asta,dar mofturosii mei ....nu ar minca!Daca ar fi amestecat cu jumari si ceapa.....atunci, da!
    O zi buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes