Crizanteme

crizanteme by Daneza13
o reteta preluata de aici
sunt grozav de bune!am mancat fierbinti ca m-o facut mama pofticioasa:)))




Ingrediente
Aluat:

* 500gr faina
* 60gr grasime vegetala(eu am pus unt)
* un cubulet de drojdie
* 200-300ml lapte caldut
* un ou
* 3linguri zahar
* sare(putina)

Crema:

* 50gr nuca macinata(eu nu am avut migdale,cum scrie acolo)
* 50 g zahar
* 50 g unt
* 1 ou
* 30 g faina
* 20 g cacao

Mod de preparare

Aluatul: am facut o maia din drojdie,o lingurita de zahar si una de faina,amestecate cu putin lapte cald. Am cernut faina si am pus maiaua in mijlocul ei pt 10minute. Am adaugat apoi, pe rand, restul ingredientelor si am framantat un aluat. Iese tare elastic si bun. L-am lasat la crescut o ora, timp in care am facut crema: am amestecat bine oul cu untul si zaharul si apoi am pus si restul ingredientelor si am amestecat bine, apoi am bagat la frigider.

Cand aluatul a crescut, il rasturnam pe blatul de lucru presarat cu faina, formam bilute, le aplatizam si punem in mijlocul fiecareia o lingurita de crema. Adunam la loc aluatul "impachetand" crema. Aplatizam iar si taiem cu un cuter, "petale"(am taiat cate imi era mai comod, ca le-am facut micute; lasati loc in mijloc pt a presara susanul) Rasucim frumos cu taietura in sus fiecare "petala" , toate in acelasi sens, apoi le asezam intr-o tava tapetata cu hartie de copt si le ungem cu ou batut si punem in mijloc cate putin susan.

le introducem la cuptorul incins pt aproximativ 20minute. Se coc destul de repede si sunt delicioase.

14 comentarii:

  1. Vicky,sunt grozav de bune;mai ales caldute!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hi Gaby,

    astea nu le-am väzut pentru cä le-ai ascuns de mine pinä s-au terminat si apoi le-ai declarat.
    Bine ai fäcut cä dacä nu era Pericol mare.
    Fugeam imediat la Poiana cu caprele si mä delctam und total cu Floricele umplute cu Cioco......

    Esti spezialistä de cultiväri de Flori si ai fäcut o Nouä Sortä, cu Cioco :-)))))

    Compliment

    Cu drag Jacob

    RăspundețiȘtergere
  3. :))))
    JACOB JA!
    Das Feld nun Blumen wachsen auf Schokolade!
    gute Idee :))))
    aber sie fressen Ziegen, um sie im November zu sammeln:)))

    Danke.
    nice day!



    Ich mag schriftlich in Deutsch?
    :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Hallo Gäbitä,

    acuma iti arät un pic cum traduce tamte Google:

    Cimpul si Florile cresc pe un strat de Cioco.
    Idee bunä.
    dar , ele mänicä Caprele , ca sä le adune in November..


    Nu te prea päräsi pe Translatorul ästa..Intrun an o sä functioneze super da acuma , scrie comische Lucruri.
    La inceputul Anului am inceput sä scriu romineste dupä 31 de Ani si m-am ajutat cu google. Nu m-a inteles nimeni....dacä gäsesti pe undeva Comentare de la mine te indoi de ris...

    Da dacä Tu ai un Cimp intreg de Flori cu Ciocolatä iti trebuie si un Paznic. Nici o Problemä, cit cresc Floricele alea vin si te ajut sä le päzesri, da nu pot garanta dacä dispar Florile.....

    Cu drag Jacob

    RăspundețiȘtergere
  5. hahahahahaha
    :)))))))
    parca am scris un banc,nu un comentariu:)))
    am vrut si eu sa te ajut sa intelegi mai usor:))))

    mai bine scriu pe limba mea,nu?:))))

    m-ai facut sa rad Jacob.multumesc;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Da da Thema importantä ai mäturato sub Covor...
    Cum e acuma cu Paznic Job ???

    RăspundețiȘtergere
  7. PAI FACI TU ATATA DRUM SA PAZESTI CAPRELE SI FLORILE MELE?:))))))
    Mai ales ca s-a facut frig,a venit iarna,ma pui sa te platesc si sa-ti aduc si vin fiert sa te incalzesti:))))

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu nu vin sä päzesc Caprele , numai Florile, si nui bai cäi frig , asa nu se topeste Cioco....

    RăspundețiȘtergere
  9. si cu caprele cum facem?
    sau vin eu si stau cu caprele si tu cu florile?:))))))
    eu le mulg si-ti dau lapte de la ele ca merge bine cu florile cu cioco:)))
    dar nu te mai platesc ca oricum iti dau multa mancare:)))))

    ar fi cazul sa fug la treburi,ca noi nu mai terminam:))))

    RăspundețiȘtergere
  10. arata super. am vazut si pozele altor gospodine care le-au incercat. toate lauda reteta. yammy

    gabytzo, tu ai reusit cu blogul asta ce n-a reusit niciodata nimeni cu mine: sa ma apuc de gatit! asta e lucru mare! cum intru aici, cum fac cate o reteta. cred ca am s-o incerc si pe asta intr-o zi ca arata super. bravo, frumoaso!

    RăspundețiȘtergere
  11. multumesc Shanti.
    afirmatia ta inseamna mult pt mine.
    imi creste inima si nu de mandrie ci de satisfactia ca pot bucura si alte guri:)))cu bucate simple si gustoase.
    din pacate,acasa la mine eu sunt cel mai mare mancacios:)))
    abia astept sa mai creasca piticii.
    Danut a inceput sa "DEVOREZE"ce gatesc,dar Monica inca face mofturele.
    un w/e binecuvantat,draga mea!>:d<

    RăspundețiȘtergere
  12. gabitzo, sa vezi si sa nu crezi dar am facut crizantemele astea :))

    m-am lacomit si am ales portia dubla :)) nu mi-au iesit chiar ... crizanteme ca ale tale, dar sunt foarte gustoase. mersi mult pt tot ceea ce faci.

    stiai ca transmiti placerea gatitului prin poze? :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. Shanti draga mea!
    pozele-s pt impresie pt...pt altceva decat pt mancat:))))
    eu ma straduiesc sa fie si frumos,in masura bunului simt:)))insa gustul e cel ce conteaza.
    aspectul face pofta,gustul o indeplineste:d.
    zi frumoasa fata draga.
    azi am facut varza cu costita si chec,da' astea nu-s demne de poze:)))))

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes