dulceata de visine





2kg visine
2kg zahar
visinele spalate si curatate de samburi
asezate frumos in vasul in care veti fierbe dulceata
un rand visine,unul zahar,

am lasat cam 4-5 ore apoi am pus la fiert la foc
mic
niciodata nu lucrez cu cantar sau ceas(deci nu ma intrebati gramaje si timp decat daca stiu exact cat am cumparat de la piata :))) ,iar cat timp a stat,..asta..mai greu...:d)
m-a mirat faptul ca dulceata nu a facut spuma,deci n-a fost necesar sa stau langa ea ;)
(daca face,curatati mereu spuma iar cu un servet umed stergeti ce se aseaza pe peretii vasului)

sa zicem c-am lasat cam 2ore...sper sa nu gresec prea tare
oricum eu verific in urmatorul fel:
cand vad ca s-a ingrosat putin pun 2lingurite cu dulceata intr-o farfurioara si le las la racit apoi verific consistenta(metoda cu perlutele pe farfurie mi-a dat gres,a iesit prea groasa)

am pus apoi in borcanele spalate si sterilizate(am pus fierbinte)am infiletat capacele si am invartit 10minute borcanele cu gura in jos)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes