tarta cu carnacior


(sau cu orice altceva doriti si aveti la dispozitie)
eu o adaptez mereu in functie de ingredientele din frigider:)))

azi:
am pus o cana de faina(in care am amestecat jumatate lingurita praf de copt),jumatate de pachet de margarina,un ou,sare dupa gust si putina apa rece
am amestecat bine pana am obtinut o bila rotunda pe care am bagat-o la frigider pentru o ora
intre timp am pregatit umplutura
-am tocat o ceapa si am calit-o 2-3 minute
am adaugat apoi doi carnaciori afumati tocati marunt(bineinteles curatati de coaja),un ardel gras,o cutie de ciuperci tocate,doi catei de usturoi,patrunjel ,sare si piper

-am tapetat o tava cu ulei si faina,am intins o foaie din coca de la frigider pe care am bagat-o pt 15minute in cuptorul incins
-am scos,am pus umplutura,
3oua batute bine cu sare si 3linguri de smantana,plus 2linguri branza de vaci se toarna deasupra

am asezat cateva felii de rosie si am bagat la cuptor pana s-a rumenit
pofta buna!

1 comentarii:

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes