Cotlet de porc in crusta de condimente




O fripturica frageda, suculenta si aromata inspirata dintr-o reteta a la Edith Frincu.
Mi se intampla deseori sa vad retete care-mi fac cu ochiul; pe unele le las pe-o lista de asteptare in timp ce altele pur si simplu ma obsedeaza:))).Asa s-a intamplat cu aceasta reteta postata de Edith zilele trecute...
Merge atat ca fel principal,alaturi de sosuri, legume, orez, piure , cat si ca aperitiv.
Ingrediente:
500-600 gr cotlet porc
2 lgt seminte de mustar galben si brun(am avut amestecat)
2 lgt piper negru
2 lgt praf de usturoi
o lgt sare mare
2 lgt boabe coriandru
1 lgt salvie uscata
1 lgt rozmarin 
putin cimbru

Cotletul de porc eu l-am taiat pe lungime, era destul de gros. Am obtinut doua bucati .
Pe un platou, am pus toate condimentele , le-am amestecat si am tavalit pe toate partile bucatile de cotlet.
Daca doriti, mai puteti pune cate putin din fiecare condiment sau puteti adauga si altele, dupa preferinte.
Am pus bucatile de carne pe o farfurie, am acoperit cu folie alimentara si am dat la frigider.
Cred ca a stat..3-4 ore.
Am incins o tigaie antiaderenta, am pus putin ulei si am prajit bucatile pe fiecare parte cate 2-3 minute.(nu invartiti cu furculita, se scurge sucul carnii; eu le-am "manevrat" cu ajutorul a doua linguri, nu am cleste)
Am transferat intr-o tava in care am pus hartie pentru copt si am bagat la cuptor, la 190 grade, pentru 35 minute.
Nu-l taiati cand il scoateti din cuptor ci dupa 10 minute.




Multumesc, Edith .






4 comentarii:

  1. Foarte fain arata!
    Eu am facut cu boabe de piper, voi incerca si asa cum ai facut tu, ca alor mei le place. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce poze frumoase ai facut! Cred ca a fost super gustos. Yummmmm

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes