Salata cu ton


Ingrediente

  • doua conserve de ton bucati, in ulei
  • o conserva de porumb
  • o bucata de telina (cam jumatate dintr-o telina medie)
  • 100 gr cascaval
  • un kiwi
  • o ceapa
  • piper
  • sare
  • o lingura otet

Mod de preparare

Intr-un bol punem: tonul scurs de ulei, cascavalul ras, telina data pe razatoarea cu ochiuri mari, kiwi taiat cubulete, ceapa tocata marunt, porumbul.
In uleiul scurs de la conserve punem putina sare (tonul este sarat), piper, otetul si zeama de lamaie.
Turnam peste ingredientele din bol (eu nu am pus tot , mi s-a parut prea mult ) si amestecam usor.
Pofta buna!
ps. eu nu m-am saturat .:d :)))


4 comentarii:

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes