Pui cu smantana

ingrediente:

pui, pulpe, piept pui (aprox 500-600 gr)
ceapa-3-4
ulei
200 ml smantana
usturoi 3-4 catei
sare
piper
busuioc

Mod de preparare

Bucatile de pui se spala bine si se curata.
Se incinge uleiul si se pune puiul condimentat cu sare si piper.
Se rumenesc bine bine pe toate partile bucatile de pui (din cand in cand se adauga putina apa , sa se patrunda si in interior)
Dupa ce au fost bine prajite se scot din ulei si se pastreaza la cald.
Se caleste ceapa tocata usor, doar cat sa se inmoaie, nu sa se rumeneasca (se amesteca mereu).
Se adauga 250-300 ml apa si se lasa la foc mic pana cand apa e scazuta la jumatate si ceapa fiarta bine.
Se adauga puiul, smantana si se lasa sa fiarba usor.
Adaugam usturoiul pisat, putin busuioc si potrivim gustul de sare si piper.
Servim cu mamaligutza si putina zeama de lamaie (optional).
Pofta buna!

4 comentarii:

  1. ne place si noua,eu pun si putin vin dupa reteta de la medi.ti-am lasat un premiu la mine pe blog,un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arată tare bine!
    ps: Ţi-am lăsat şi eu un premiu pe pagina mea. Pupăcesc!:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Dilisios! :))
    faina prezentare. ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Qué rico te ha quedado!!!!

    Una pinta estupenda, guapa!!!!

    Besitos!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes