Placinta taraneasca (placinta cu cartofi)

Ingrediente

    * 400 gr cotlet porc
    * 100 gr costita afumata
    * 2 oua
    * 100 gr branza vaci
    * 100 gr cascaval ras +2 linguri
    * o lingura smantana
    * o ceapa
    * un catel usturoi
    * 2 rosii
    * sare si piper
    * 7-8 cartofi
Mod de preparare

Am pus intr-o tigaie ulei de masline (4-5 linguri)

Carnea si costitza le-am tocat marunt si le-am amestecat.

Cand s-a incins uleiul am adaugat carnea si am calit-o aproximativ 5 minute.

Am adaugat o cescuta  de apa(100 ml). Apoi am tocat ceapa si rosiile decojite iar usuroiul l-am taiat felioare. Am adaugat peste carne.Am lasat la foc pana a scazut apa apoi am oprit focul, am lasat sa se racoreasca si am adaugat doua linguri de cascaval ras si un ou. Am potrivit gustul de sare si piper.

Am turnat amestecul intr-un vas yena uns cu ulei. Deasupra am intins un strat de piure facut din cartofii fierti , pasati  cu putin lapte si unt (in cazul meu era gata facut:) ).

Am batut un ou, am adaugat branza de vaci, cascavalul (cele 100 gr ), smantana , sare si am turnat deasupra cartofilor.

Am bagat la cuptor, la foc potrivit pana ce s-a rumenit frumos.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

shuter

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock:

Followers

 
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes