Pulpe de pui marinate, pe pat de legume (by medi)

     

    Ingrediente

    • 6 pulpe pui
    • 2 rosii
    • un pahar vin
    • 4 linguri ulei masline
    • piper boabe
    • rozmarin
    • oregano
    • un ardel galben
    • rosii (2-3 mari sau cateva rosii cherry)
    • 5 catei usturoi
    • sare
    • foi dafin
    • 8-10 cartofi

    Mod de preparare

    Intr-un bol amestecam vinul, uleiul de masline, piperul, foile de dafin, rozmarinul, oregano si usturoiul pisat bine. (nu pishat , chisat:))) )
    Spalam bine pulpele , le crestam din loc in loc, le condimentam cu sare si le introducem in marinata. Le ungem bine si dam vasul la frigider pentru 3 ore.
    In vasul de tuci punem intai cartofii curatati si spalati bine, taiati cubulete. Adaugam ardeiul taiat felii, rosiile si deasupra pulpele.
    Turnam toata marinata si dam la cuptor la 200 grade, pana ce se rumenesc frumos.
    Eu nu le-am invartit decat o data, si le-am stropit cu sosul format.
    Ce bune suuuunt! si in plus..nici nu tre' sa le ai grija:)))
    noi am servit cu muraturi asortate.
    Rivkutzo, asa-i ca-s faine mancarurile care se fac singure?:)))))



    3 comentarii:

    1. Acest vopsele mai buna este reteta speriat! Trebuie să fie! Besitos!

      (Que pinta más buena tiene tu receta!!
      Tiene que estar de miedo!!
      Besitos!!)

      RăspundețiȘtergere
    2. Buna ziua! Numele meu este Georgeta Bocse si sunt content manager la culinar.ro. Va contactez pentru ca doresc sa va propun o colaborare cu site-ul nostru. Nu am gasit date de contact pe blog, de aceea va scriu aici. Va rog sa imi trimiteti un mail la adresa georgeta.bocse@informmedia.ro

      RăspundețiȘtergere
    3. Buna ziua! Numele meu este Georgeta Bocse si sunt content manager la culinar.ro. Va contactez pentru ca doresc sa va propun o colaborare cu site-ul nostru. Nu am gasit date de contact pe blog, de aceea va scriu aici. Va rog sa imi trimiteti un mail la adresa georgeta.bocse@informmedia.ro

      RăspundețiȘtergere

    shuter

    My latest images for sale at Shutterstock:

    My most popular images for sale at Shutterstock:

    Followers

     
  • PAPA BUN © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes